Can-Am stawia na motocykle elektryczne: do jazdy po drogach i terenie
Firma Can-Am powraca do korzeni, ale w zupełnie nowym wydaniu. W gamie pojawią się motocykle elektryczne o różnym przeznaczeniu.
Marka Can-Am powraca do swoich korzeni w zupełni nowym wydaniu. Z okazji 50-lecia firma wprowadzi na rynek zupełnie nowe motocykle elektryczne.
Najbardziej zagorzali fani kanadyjskiej marki Can-Am pamiętają, że firma zaczynała w 1973 roku od produkcji cenionych motocykli dirtowych. Wielu zawodników startujących na motocyklach tej marki zdobywało mistrzostwa w różnych seriach, ale w latach 80. dwudziestego wieku firma zakończyła produkcję jednośladów.
Zobacz: Test BRP Can Am Spyder – relacja z Austrii
Odrodzenie nastąpiło na początku XXI wieku dzięki pojazdom typu ATV, a także pojazdom specjalistycznym, w tym trójkołowcu Can-Am Spyder (wyprodukowano nawet elektryczną wersję koncepcyjną). Jednak zapowiedziane dosłownie kilka dni temu motocykle elektryczne będą z zupełnie innej bajki.
Firma Can-Am opublikowała w sieci film dający szybki pogląd na to, w jakim kierunku będzie podążać rozwój marki. Na razie nie zdradzają konkretów na temat nadchodzących premier, ale po obejrzeniu filmu można wyciągnąć kilka wniosków.
Przedstawiciele firmy komentują tylko, że „kierowcy mogą oczekiwać, że nowe, elektryczne motocykle Can-Am idealne sprawdzą się podczas codziennych dojazdów do pracy i pozostaną wierne dziedzictwu marki w stylu Track & Trail, czyli rekreacyjnej jazdy po drogach i w terenie.”
Zobacz: Test Can Am Spyder F3-S – czysty fun dla dam
Szybkie ujęcia prezentują w zwiastunie elektryczny motocykl w stylu naked, który przypomina wyglądem jednoślady produkowane przez Zero Motorcycles. Jednak w odróżnieniu do Zero, nadchodzący model jest wyposażony jednostronny tylny wahacz, duży wyświetlacz w stylu tabletu oraz jednomiejscowe siedzisko.
Najmniej szczegółów pojawiło się w kwestii elektrycznego motocykla terenowego. Dwa pozostałe modele w ofercie, są owiane aurą tajemniczości.
Fani elektrycznych motocykli marki Can-Am muszą się uzbroić w cierpliwość. Firma zapowiedziała, że nowe maszyny będą dostępne nie prędzej niż w 2024 roku.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: