
Can-Am stawia na motocykle elektryczne: do jazdy po drogach i terenie
Firma Can-Am powraca do korzeni, ale w zupełnie nowym wydaniu. W gamie pojawią się motocykle elektryczne o różnym przeznaczeniu.
Marka Can-Am powraca do swoich korzeni w zupełni nowym wydaniu. Z okazji 50-lecia firma wprowadzi na rynek zupełnie nowe motocykle elektryczne.
Najbardziej zagorzali fani kanadyjskiej marki Can-Am pamiętają, że firma zaczynała w 1973 roku od produkcji cenionych motocykli dirtowych. Wielu zawodników startujących na motocyklach tej marki zdobywało mistrzostwa w różnych seriach, ale w latach 80. dwudziestego wieku firma zakończyła produkcję jednośladów.
Zobacz: Test BRP Can Am Spyder – relacja z Austrii
Odrodzenie nastąpiło na początku XXI wieku dzięki pojazdom typu ATV, a także pojazdom specjalistycznym, w tym trójkołowcu Can-Am Spyder (wyprodukowano nawet elektryczną wersję koncepcyjną). Jednak zapowiedziane dosłownie kilka dni temu motocykle elektryczne będą z zupełnie innej bajki.
Firma Can-Am opublikowała w sieci film dający szybki pogląd na to, w jakim kierunku będzie podążać rozwój marki. Na razie nie zdradzają konkretów na temat nadchodzących premier, ale po obejrzeniu filmu można wyciągnąć kilka wniosków.
Przedstawiciele firmy komentują tylko, że „kierowcy mogą oczekiwać, że nowe, elektryczne motocykle Can-Am idealne sprawdzą się podczas codziennych dojazdów do pracy i pozostaną wierne dziedzictwu marki w stylu Track & Trail, czyli rekreacyjnej jazdy po drogach i w terenie.”
Zobacz: Test Can Am Spyder F3-S – czysty fun dla dam
Szybkie ujęcia prezentują w zwiastunie elektryczny motocykl w stylu naked, który przypomina wyglądem jednoślady produkowane przez Zero Motorcycles. Jednak w odróżnieniu do Zero, nadchodzący model jest wyposażony jednostronny tylny wahacz, duży wyświetlacz w stylu tabletu oraz jednomiejscowe siedzisko.
Najmniej szczegółów pojawiło się w kwestii elektrycznego motocykla terenowego. Dwa pozostałe modele w ofercie, są owiane aurą tajemniczości.
Fani elektrycznych motocykli marki Can-Am muszą się uzbroić w cierpliwość. Firma zapowiedziała, że nowe maszyny będą dostępne nie prędzej niż w 2024 roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: