Cadillac Lyriq i Timothée Chalamet w krótkiej kontynuacji „Edwarda Nożycorękiego”. Zobaczcie „ScissorHandsFree”!
Zobaczcie, jak elektryczny Cadillac Lyriq pomaga synowi Edwarda Nożycorękiego.
„ScissorHandsFree” to reklama przygotowana przez General Motors z okazji Super Bowl. Jak powszechnie wiadomo, Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.
Timothée Chalamet wciela się w postać Edgara, syna Edwarda Nożycorękiego, a Winona Ryder ponownie wciela się w rolę Kim Boggs. W głównej roli występuje jednak Cadillac Lyriq, który daje Edgarowi nowoczesną, pomocną dłoń.
https://www.youtube.com/watch?v=0KAlqthD6Gc
„ScissorHandsFree” to druga reklama powstała z okazji Super Bowl, w której występuje Cadillac Lyriq. Wcześniej General Motors opublikowało reklamę zatytułowaną „No Way, Norway”, której celem jest wzbudzenie zainteresowania Amerykanów samochodami elektrycznymi.
Przeczytaj też: Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!
Najnowsze
-
Europejska premiera BYD Sealion 7
BYD Sealion 7 to siódmy w pełni elektryczny samochód wprowadzony przez chińską markę na europejski rynek. Jest to też czwarty model z serii ,,Ocean”, do której należy już Dolphin, Seal i Seal U. Pierwsze modele mają dotrzeć do klientów jeszcze w tym roku. -
Cupra Formentor VZ5 w edycjach specjalnych
-
Porsche Taycan 4 i Taycan GTS – nowe warianty w gamie elektrycznego modelu
-
Lamborghini Revuelto ,,Opera Unica” zaprezentowane
-
Mercedes-AMG pracuje nad pierwszym własnym SUV-em
Zostaw komentarz: