Burcu i Cicek startują w Middle East Rally Championship!
Burcu Cetinkaya i Cicek Güney ferii zimowych nie miały i czynnie przygotowywały się do sezonu 2012, by w styczniu rozpocząć serię startów w MERC - FIA Middle East Rally Championship. W pierwszej rundzie wystartowały Lancerem Evo X i zajęły czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej!
![]() |
fot. www.burcucetinkaya.com |
![]() |
fot. www.burcucetinkaya.com |
Przygotowując się do sezonu 2012 zawodniczki wystartowały w grudniu w Dubai International Rally.
– Miałam ochotę wystartować w Rajdzie Dubaju, bo ja naprawdę kocham wschód. Chcę walczyć na Bliskim Wschodzie w 2012 roku o mistrzostwo, więc ten rajd to dopiero początek. Nie wiem wiele o Dubaju – jestem tu pierwszy raz, ale widzę, że to bardzo piękne i czyste miejsce. Czuje się, jakbym była w kosmosie, ta architektura i konstrukcje – są znane na całym świecie. Jestem bardzo podekscytowana, a też słyszałam, że jest tu wiele dobrych sklepów, ale pewnie nie będziemy miały czasu na zakupy – mówiła żartobliwie Burcu, która rajd ukończyła na miejscu piątym.
Potem Güney miała chwilową przerwę w startach, spowodowaną jej miłością do innego sportu. Pilotka Burcu jest bowiem reprezentantką Turcji w snowboardzie i 9-krotną mistrzynią w tej dyscyplinie! Na prawym fotelu w styczniowym Qatar Rally zastąpił ją więc Nehir Yılmaz. Trening Burcu przed MERC był bardzo udany, bo załoga Lancera Evo X zajęła świetną, drugą lokatę!
![]() |
fot. www.burcucetinkaya.com |
![]() |
fot. www.burcucetinkaya.com |
Pierwsza eliminacja mistrzostw Bliskiego Wschodu 2012 – Qatar International Rally, odbyła się w dniach 27-28 stycznia. Po pierwszym dniu rajdu Burcu i Cicek zajmowały trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej, niestety na koniec rajdu spadły na czwarte, ale to i tak najlepszy wynik osiągnięty przez kobietę w tych mistrzostwach.
Dziewczyny otrzymały gorący doping ze strony kibiców, którzy okrzykami i flagami motywowali zawodniczki do walki.
![]() |
fot. www.burcucetinkaya.com |
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: