
Bugatti w Polsce! Francuski producent ekskluzywnych supersamochodów ma polskiego dealera
Bugatti powiększa europejską sieć dealerów dzięki nowemu partnerowi w naszym kraju. Gdzie będzie można zamówić i serwisować Bugatti w Polsce?
Francuska marka luksusowa Bugatti w Polsce postawiła na Katowice i współpracę z Grupą Pietrzak, argumentując, że miasto Katowice stało się symbolem szybkich przemian i modernizacji w południowym regionie Polski, czyli Śląska. Będąc domem dla ponad dwóch milionów mieszkańców i największej liczby osób zamożnych w kraju, Katowice stały się kulturalnym i gospodarczym epicentrum z wyraźnymi połączeniami z pobliskimi miastami, takimi jak Wrocław i Kraków.
Niegdyś synonim przemysłu ciężkiego i górnictwa, dziś Katowice są sercem polskiej Metropolii – siedziby krajowego przemysłu motoryzacyjnego.
We współpracy z Grupą Pietrzak, klienci w Polsce będą mogli poznać historię, kunszt, design i innowacyjność Bugatti.
Salon Bugatti w Polsce
Trwają też prace nad budową nowego, nowoczesnego salonu wystawowego. Pod jednym dachem Grupa Pietrzak będzie mieć samochodowe centrum spa, restaurację, galerię sztuki i lądowisko dla helikopterów. Na samym dachu są ule dla pszczół – produkujące miód używany w restauracji poniżej.
Supersportowe samochody Bugatti będą znajdować się w przeznaczonej dla nich, ekskluzywnej części tego obiektu, otoczonej historycznymi projektami Bugatti, luksusowymi meblami i najnowocześniejszą technologią.
Bugatti i Grupa Pietrzak
Grupa Pietrzak, założona w 1994 roku, jest uznaną na arenie międzynarodowej grupą dealerów ekskluzywnych luksusowych samochodów. W portfolio grupy jest osiem dealerów na Śląsku i w Warszawie.
Ristorante La Squadra Grupy Pietrzak to z kolei wykwintna włoska restauracja położona tuż przy samym showroomie. Łączy niezwykłe pojazdy z wyjątkowym jedzeniem. Goście mogą podziwiać arcydzieła Bugatti, oddzielone dużymi oknami, ze swojego stołu jadalnego, podczas gdy serwowane są najlepsze dania kuchni włoskiej.

Bugatti w Polsce
W Polsce pierwsze modele Bugatti pojawiły się w latach 20. XX wieku. Słynny Type 35 wraz z Type 43 i Type 44 zaczął krążyć po lokalnych drogach. Typ 35 brał udział w wielu wyścigach, takich jak Tatra Race w 1929 roku i Grand Prix Lwowa w 1930 roku, pilotowany w tamtych czasach przez polskich kierowców Maurycego Potockiego i Wacława Kaszę. Z kolei Type 43 rywalizował w przedwojennych wyścigach, bijąc rekordy prędkości ze Stanisławem Szwarcsztajnem i Wacławem Kaszą na pokładzie.
Typ 44 „Torpedo d’Usine” został pierwotnie dostarczony w Krakowie w 1928 roku, a następnie uczestniczył w wielu wyścigach w latach 30., takich jak Poland Tourist Trophy i Ojców Climb. Prawnuk Wacława Kaszy kontynuuje prezentację wyścigowej historii Bugatti poprzez produkcję filmów i fotografii przedstawiających przedwojenne bohaterstwo swojego przodka.
Guy Caquelin, dyrektor regionalny Bugatti na Europę, powiedział:
Europa była historycznie jednym z najsilniejszych rynków Bugatti i cieszymy się, że możemy wejść na nowy region, Polskę, we współpracy z ekspertami Pietrzak Group. Jesteśmy dumni z tego, że współpracujemy z najlepszymi w branży, ponieważ nasi klienci oczekują standardu obsługi Bugatti we wszystkich naszych lokalizacjach na całym świecie. Nasza obecność w Katowicach nie będzie wyjątkiem i z niecierpliwością czekamy na powitanie nowych i obecnych klientów z pasją w świecie Bugatti Katowice.
Jakub Pietrzak, współwłaściciel Grupy Pietrzak, skomentował:
Grupa Pietrzak działa w branży motoryzacyjnej od ponad 25 lat, a z wiodącymi luksusowymi markami motoryzacyjnymi od blisko dekady. Jesteśmy dumni, że nowy salon Bugatti będzie zlokalizowany w samym sercu Śląska w Katowicach, skąd wywodzi się Grupa Pietrzak. Ponieważ popyt na produkty Bugatti w regionie stale rośnie, jesteśmy gotowi sprostać temu zapotrzebowaniu i cieszymy się, że możemy dołączyć do ekskluzywnej sieci partnerów marki na całym świecie. Obsługa klienta w salonie w Katowicach będzie odzwierciedlać najwyższy standard, z którego słynie Bugatti.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: