Brixton Thor GK 1000 – chiński techno cruiser dla klienta z Europy
Chiński koncern prawdopodobnie wprowadzi do Europy kolejny model marki Brixton. To solidny cruiser z poteżnym silnikiem.
Chiński koncern Gaokin zaprezentował nowy motocykl, który wystąpi pod marką Brixton. Thor GK 1000 to potężny cruiser z litrowym silnikiem, który prezentuje się naprawdę bardzo sensownie. Czy namiesza w segmencie?
Marka Brixton oferuje model Cromwell 1200, który do złudzenia przypomina Triumpha Bonneville. Firma jest jedynym producentem z Chin, który odważył się zaoferować motocykl o tak dużej pojemności dla klientów w Europie.
Z kolei Thor GK 1000 jest napędzany silnikiem V-twin chłodzonym cieczą. Jednostka o pojemności 997 cm3 wytwarza 88,5 KM maksymalnej mocy. Szczytowy moment obrotowy tej jednostki wynosi 95 Nm. W przypadku tego modelu również widać inspirację zachodnim Ducati Diavelem, ale dużo w nim klimatów rodem z japońskich cruiserów.
Motocykl wyposażono w hamulce budżetowej firmy J.Juan, która od jakiegoś czasu jest pod pieczą Brembo. Oprócz tego jest ABS od Boscha, zawieszenie KYB z odwróconym widelcem, a nawet przepustnica ride-by-wire i tempomat. Ponadto kierowca może połączyć swojego smartfona z centrum dowodzenia w motocyklu.
Producent nie podaje, czy model Thor GK 1000 trafi do Europy, ale spoglądając na jego wyposażenie to więcej niż pewne. To będzie naprawdę ciekawa alternatywa w segmencie dużych cruiserów.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Volvo EX30, najmniejszy SUV szwedzkiej marki, udowadnia, że bezpieczeństwo nie jest kwestią rozmiaru. Model ten właśnie uzyskał maksymalną, pięciogwiazdkową ocenę w najnowszych testach bezpieczeństwa Euro NCAP, potwierdzając tym samym zaangażowanie szwedzkiej marki w zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwłaszcza w wymagających warunkach miejskich -
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
-
To auto kończy właśnie 10 lat – było pierwszą hybrydą coupe tej japońskiej marki
Komentarze:
ZZR1400 - 29 kwietnia 2022
Kolejne chińskie guano. Jak można tak nisko upaść i to kupować? Nie wierzę że ktoś w UE kupi to guano.