Brixton Thor GK 1000 – chiński techno cruiser dla klienta z Europy
Chiński koncern prawdopodobnie wprowadzi do Europy kolejny model marki Brixton. To solidny cruiser z poteżnym silnikiem.
Chiński koncern Gaokin zaprezentował nowy motocykl, który wystąpi pod marką Brixton. Thor GK 1000 to potężny cruiser z litrowym silnikiem, który prezentuje się naprawdę bardzo sensownie. Czy namiesza w segmencie?
Marka Brixton oferuje model Cromwell 1200, który do złudzenia przypomina Triumpha Bonneville. Firma jest jedynym producentem z Chin, który odważył się zaoferować motocykl o tak dużej pojemności dla klientów w Europie.
Z kolei Thor GK 1000 jest napędzany silnikiem V-twin chłodzonym cieczą. Jednostka o pojemności 997 cm3 wytwarza 88,5 KM maksymalnej mocy. Szczytowy moment obrotowy tej jednostki wynosi 95 Nm. W przypadku tego modelu również widać inspirację zachodnim Ducati Diavelem, ale dużo w nim klimatów rodem z japońskich cruiserów.
Motocykl wyposażono w hamulce budżetowej firmy J.Juan, która od jakiegoś czasu jest pod pieczą Brembo. Oprócz tego jest ABS od Boscha, zawieszenie KYB z odwróconym widelcem, a nawet przepustnica ride-by-wire i tempomat. Ponadto kierowca może połączyć swojego smartfona z centrum dowodzenia w motocyklu.
Producent nie podaje, czy model Thor GK 1000 trafi do Europy, ale spoglądając na jego wyposażenie to więcej niż pewne. To będzie naprawdę ciekawa alternatywa w segmencie dużych cruiserów.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
ZZR1400 - 29 kwietnia 2022
Kolejne chińskie guano. Jak można tak nisko upaść i to kupować? Nie wierzę że ktoś w UE kupi to guano.