Bridgestone dla chorych dzieci
Polski oddział firmy Bridgestone włączył się w inicjatywę pod hasłem „Samochód marzeń", którą organizuje Fundacja „Dziecięca Fantazja" w Warszawie.
Projekt „Samochód marzeń”, który zainaugurowano w maju, polega na sprzedawaniu powierzchni karoserii samochodu „Dziecięcej Fantazji” na logotypy firm wspierających akcję. Należący do Fundacji Citroen przemierza rocznie tysiące kilometrów po drogach całego kraju rozwożąc upominki i wsparcie dla podopiecznych, którymi są nieuleczalnie chore dzieci. Właśnie do nich trafiają pieniądze z akcji „Samochód marzeń”. Firma Bridgestone wykupiła powierzchnię pod swój logotyp na rok.
![]() |
fot. Fundacja „Dziecięca Fantazja”
|
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: