Bolidy F1 na Verva Street Racing w Warszawie
Bolidy Formuły 1, należące niegdyś do zespołów Jordan Grand Prix, Arrows Grand Prix International oraz Renault F1 Team, będą jedną z głównych atrakcji VERVA Street Racing. Już 21 sierpnia na uliczny tor w sercu Warszawy wyjedą samochody serii Formuła 3, Le Mans, Porsche Supercup oraz WTCC.
ATS F3 ADAC Masters Weekend |
![]() |
fot. Jegasoft Media
|
Gościnnie pojawi się także rajdowy ORLEN Team oraz X-raid wspierany przez BMW. O szczegółach imprezy i występie znanych kobiet w wyścigach gokartowych na tym wydarzeniu pisałyśmy wcześniej tu.
Lekki, przylepiony do asfaltu pocisk na 4 kołach, przyspieszający od 0 do 200 km/h w zaledwie 5 sekund i wydający niesamowity dźwięk silnika, którego nie można pomylić z generowanym przez żaden inny samochód wyczynowy na świecie – to syntetyczny opis bolidów Formuły 1, królowej wszystkich serii wyścigowych. Po raz pierwszy zobaczymy w Polsce równocześnie przejazd aż trzech samochodów F1, na dodatek na specjalnie zaaranżowanym torze ulicznym w sercu metropolii!
Jordan Grand Prix |
![]() |
fot. Vitall
|
Bolidy wyjadą na tor trzykrotnie. Za sterami usiądą prywatni kierowcy F1, którzy wezmą udział w pokazowych wyścigach stając do walki z młodą generacją kierowców Formuły 3 (Kevin Magnussen, Jimmy Eriksson oraz Rene Binder). Zestawienie wysokich umiejętności prowadzenia najszybszych samochodów na świecie, wsparte mocą silników, w starciu z młodą generacją kierowców bolidów Formuły 3 z wyścigowym doświadczeniem, może przynieść nieoczekiwane rezultaty. Z pewnością wynik tej konfrontacji jest otwarty. Niespodzianką będzie również występ w jednym z wyścigów polskiego kierowcy, który zasiądzie w bolidzie F3. Kto to będzie? Dowiemy się już w 21 sierpnia!
Przejazdy Formuły 1 nie ograniczą się tylko do sportowej rywalizacji na trasie VERVA Street Racing. W programie nie zabraknie palenia gumy, spektakularnych poślizgów kontrolowanych oraz bączków.
ATS F3 ADAC Masters Weekend |
![]() |
fot. Jegasoft Media
|
W bolidach, które zobaczymy na torze, jakiś czas temu rywalizowali tak znani kierowcy jak Heinz-Harald Frentzen i Jarno Trulli, a także Takuma Sato.
Sprzedaż biletów za 149 złotych odbywa się tylko na trybuny za pośrednictwem strony eventim.pl. Dodatkowo uruchomiona została również specjalna promocja na miejsca siedzące:
Dzieci do lat 5 – wstęp bezpłatny (warunek, że nie zajmują dodatkowego miejsca)
Dzieci do lat 12-tu – 2 bilety w cenie 1 biletu
Pakiet Grupowy – kupując 10 biletów otrzymujemy 1 gratis + 1 zestaw promocyjny VIP (torba, czapeczka, brelok, smycz, zatyczki do uszu)
Promocja weekendowa – kupując co najmniej 3 bilety w dniach 13-15 sierpnia otrzymujesz 1 zestaw promocyjny VIP (torba, czapeczka, brelok, smycz, zatyczki do uszu) – do wyczerpania zapasów.
Jordan Grand Prix |
![]() |
fot. Vitall
|
Pierwsze 5 tysięcy biletów umożliwia wejście na teren paddocku przed rozpoczęciem wyścigów. Na pozostałe miejsca wstęp jest wolny.
VERVA Street Racing to pierwsze w Polsce wyścigi na specjalnie zbudowanym ulicznym torze. Impreza odbędzie się 21 sierpnia w Warszawie w rejonie pl. Teatralnego i pl. Piłsudskiego. Na trasie liczącej ponad 2 kilometry rywalizować będą najszybsze samochody wyścigowe na świecie reprezentujące kilka serii wyścigowych w tym: Formułę 1, Formułę 3, Porsche Supercup, Le Mans i WTCC. Gościnnie zaprezentuje się także rajdowy zespół ORLEN Team oraz X-raid!
Do tej pory swój udział w imprezie potwierdziły następujące zespoły:
BMW X-raid (Cross Country)
BMW Team RBM (seria WTCC)
ORLEN Team (Cross Country)
Motopark Academy (Formuła 3)
VERVA Racing Team (Porsche Supercup)
Ponadto na VERVA Street Racing zobaczymy także
Corvette Z06, Dodge Viper GTS Coupe, Ferrari F 430 Scuderia, Jordan Grand Prix (EJ12 – prywatny bolid Formuły 1), Arrows Grand Prix International (A23 – prywatny bolid Formuły 1), Renault F1 Team (R23 – prywatny bolid Formuły 1), Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, Porsche Carrera GT, Porsche 997 GT3 RS, Stealth B7
Więcej na:
www.vervastreetracing.pl
www.facebook.com/vervastreetracing
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: