
BMW Serii 8 po liftingu – podświetlana atrapa chłodnicy, pakiet M w standardzie i trzy silniki do wyboru. Co się zmieniło?
Bawarski producent postanowił uatrakcyjnić ofertę BMW Serii 8. Lifting objął wszystkie wersje modelu.
BMW Serii 8 wkroczyło w połowę cyklu produkcyjnego. Z tej okazji bawarski producent postanowił nieco uatrakcyjnić ofertę modelu i poddał samochód kuracji odświeżającej. Modyfikacje dotyczą każdej z odmian, zarówno nadwoziowych jak i wyposażeniowych.

Z oferty znika wersja M8. Jej miejsce zajmie topowe M8 Competition, które podobno cieszyło się zauważalnie większym zainteresowaniem klientów. Jak zapewnia BMW, wszystkie warianty nowego BMW Serii 8 Coupé, nowego BMW Serii 8 Cabrio i nowego BMW Serii 8 Gran Coupé są standardowo wyposażone w pakiet sportowy M.
Zmiany są minimalne. Wprawne oko dostrzeże delikatnie przeprojektowane zderzaki i zmienione wloty powietrza. Największą nowość stanowi podświetlana atrapa chłodnicy „Iconic Glow”, która jest standardem we wszystkich wariantach modelowych.

Nowe są też wzory felg, lakiery nadwozia i opcje wykończenia wnętrza. We wnętrzu uwagę zwracają zaktualizowane multimedia, które teraz można obsługiwać 12,3-calowym ekranem zamiast 10,25-calowego.

BMW Serii 8 po liftingu – gama jednostek napędowych
Do każdego z samochodów oferowane są trzy silniki. Na szczycie gamy modelowej znajdują się BMW M850i xDrive Coupé, BMW M850i xDrive Cabrio oraz BMW M850i xDrive Gran Coupé). Modele te przenoszą moc silnika V8 o pojemności 4,4 litra i mocy530 KM na drogę dzięki inteligentnemu napędowi na wszystkie koła.
Również 3-litrowy 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy przenosi swój moment napędowy na wszystkie cztery koła. Alternatywnie ten silnik o mocy 333 KM w modelu BMW 840i xDrive Coupé, BMW 840i xDrive Cabrio oraz BMW 840i xDrive Gran Coupé można połączyć również z klasycznym napędem tylnym.

W ofercie pozostaje również silnik diesla. 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny o pojemności 3,0 l generuje moc 340 KM. Zużycie paliwa i emisja spalin tego turbodoładowanego silnika wysokoprężnego zostały dodatkowo zoptymalizowane dzięki zastosowaniu 48-woltowej technologii mild hybrid.

Odświeżone BMW Serii 8 pojawi się w salonach w najbliższych miesiącach. Na polską specyfikację i ceny trzeba jeszcze trochę poczekać.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: