
BMW Serii 3 z podświetlaną atrapą chłodnicy. Nic piękniejszego dziś nie zobaczycie
Czy podświetlana atrapa chłodnicy może wyglądać stylowo i elegancko? Czy może wyglądać, nie bójmy się użyć tego słowa, fenomenalnie? Może, jeśli to atrapa chłodnicy BMW.
Atrapa chłodnicy jest jedną z najbardziej charakterystycznych rzeczy, po których możemy poznać markę samochodu mijanego na ulicy. Nie ma na świecie fana motoryzacji, który nie rozpoznałby z oddali wyróżniających się „nerek” BMW. Dzięki pomysłowości inżynierów i projektantów atrapa chłodnicy w BMW będzie nie tylko charakterystyczna, ale i piękna…
BMW Serii 3 z podświetlaną atrapą chłodnicy
W Indiach oferowane jest BMW Serii 3 w wydaniu Gran Limousine. Ma 4829 mm długości (wersja europejska ma 4709 mm), a rozstaw osi mierzy 2961 mm (wersja europejska – 2851 mm). Samochód trafił do oferty zaledwie rok temu i już doczekał się edycji specjalnej o nazwie Iconic Edition. BMW Serii 3 Iconic Edition wyróżnia się podświetlaną atrapą chłodnicy. Nic piękniejszego dziś nie zobaczycie.

BMW Serii 3 Iconic Edition osadzono na 18-calowych felgach. Kierowca może wybrać tylko jeden z trzech kolorów nadwozia – czarny, biały lub srebrny. Do wyboru są także dwie wersje silnikowe – 330Li (silnik benzynowy 2.0 o mocy 258 KM) lub 2.0d (dwulitrowy diesel o mocy 190 KM). Co ciekawe, wersja benzynowa jest tańsza (około 280 tysięcy złotych) od diesla (około 288 tysięcy złotych), a przecież oferuje znacznie więcej mocy i lepsze osiągi.

Ale skupmy się na podświetlanej atrapie chłodnicy. Jest piękna. Wygląda niesamowicie. Prawdziwa ikona stylu i elegancji. Teraz najważniejsze pytanie brzmi: czy w nowym BMW Serii 3 oferowanym w Europie znajdzie się podświetlany grill?
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: