BMW R 18 M i R 18 Aurora – dwa wyjątkowe motocykle. Powstały na bazie kultowego cruisera

BMW R 18 M i R 18 Aurora to dwa, wyjątkowo ekskluzywne projekty personalizacji motocykli opartych na kultowym BMW R 18.

Verona Motor Bike Expo było idealnym miejscem do zaprezentowania włoskim i europejskim entuzjastom jednośladów dwóch ekskluzywnych projektów personalizacji motocykli opartych na kultowym BMW R 18.

R 18 M to projekt opracowany przez LowRide i stworzony przez American Dreams. R 18 Aurora został stworzony przez Garage 221.

BMW R 18 M

„M” to litera, która wyróżnia sportowe wersje czterokołowych modeli BMW, a dziś obejmuje również pojazdy dwukołowe. Pomysł dla projektu BMW R 18 M autorstwa LowRide był następujący: chodziło o nadanie motocyklowi bardziej opływowego i sportowego wyglądu, unikając przesady.

BMW R 18 M
BMW R 18 M, fot. materiały prasowe / BMW

Prace koncentrowały się na podwoziu, ustawieniach zawieszenia, karoserii i akcesoriach, pozostawiając mechanikę i elektronikę niezmienioną jako naturalne atuty BMW R 18. BMW R 18 M zapowiada jeszcze więcej radości do jazdy. American Dreams zajmował się montażem i koordynował prace. Elaboratorio, specjalizujące się w prototypowaniu i modelowaniu, stworzyło od podstaw ogon, końcówkę i przednią szybę z włókna szklanego. Carbon Italy zajmował się kanałami wlotowymi i innymi detalami z włókna węglowego. Krótka rura wydechowa, zaprojektowana, aby uczynić linię bardziej zwartą i umożliwić większe pochylenie, nosi sygnaturę ER Exhaust Revolution.

BMW R 18 Aurora

Pomysł Garage 221 stworzenia customowego motocykla na bazie BMW R 18 narodził się jakiś czas temu, podczas prezentacji motocykla na targach EICMA 2019.

BMW R 18 Aurora
BMW R 18 Aurora, fot. materiały prasowe / BMW

BMW R 18 Aurora powstał z części pochodzących z innych modeli BMW Motorrad. Siodełko zostało w całości zapożyczone z BMW 1200 C z 2005 roku, wsporniki Batwing zostały wykonane z wykorzystaniem wsporników do kierunkowskazów BMW R 100 z 1982 roku oraz części tylnej ramy BMW K 75 z 1991 roku. Wsporniki błotników przednich i tylnych, wsporniki siodełka i ramiona uchwytów na tablicę rejestracyjną zostały w całości wykonane ręcznie. Rury wydechowe zostały wykonane we współpracy z Leo Vince, ze szczególną dbałością o dźwięk, aby był jeszcze bardziej wyrazisty i urzekający.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze