
BMW R 1250 RT – nowy motocykl turystyczny o mocy 136 KM
Od ponad czterech dekad skrót „RT” jest synonimem dynamicznych motocykli turystycznych. Aby upewnić się, że tak będzie też w przyszłości, BMW dokonało obszernych zmian i innowacji w nowym R 1250 RT.
Nowe BMW R 1250 RT ma być wzorem dla przyszłych, dynamicznych motocykli turystycznych. Dzięki wyrafinowanym innowacjom ma zapewniać maksymalną radość z jazdy na dłuższych trasach. Harald Spagl, kierownik projektu, powiedział:
Nadaliśmy R 1250 RT nowy wygląd, kompleksowo wzbogaciliśmy standardowe wyposażenie i dodaliśmy liczne ulepszenia techniczne, aby uzyskać zupełnie nowe wrażenia z jazdy. Jako dynamiczny pojazd turystyczny, z niezrównanym silnikiem BMW ShiftCam, ma również doskonałą jednostkę napędową z imponującą mocą w całym zakresie prędkości.
Przeczytaj też: Cafe racer BMW R100S i R 80 RT police bike
Od ponad czterech dekad skrót „RT” jest synonimem dynamicznych motocykli turystycznych, łączących komfort podczas długich podróży z dynamiczną przyjemnością z jazdy po wiejskich drogach.
BMW dokonało obszernych zmian i innowacji w nowym R 1250 RT – aby zapewnić swoim klientom jeszcze większą przyjemność z jazdy na najwyższym możliwym poziomie.
2-cylindrowy silnik typu bokser ma zapewniać komfortową jazdę i dynamiczny napęd. Silnik o pojemności 1254 cm3 rozwija moc 100 kW (136 KM), a dzięki technologii BMW ShiftCam, zmieniającej czas otwarcia zaworów i skoku zaworów po stronie dolotowej, oferuje wyjątkowo płynną pracę, a podobno także doskonałe wartości zużycia paliwa i emisji spalin.
Motocykl w standardzie posiada dynamiczną kontrolę trakcji (DTC) i nowy tryb jazdy „Eco”.
Tryby jazdy „Pro” z preselekcją trybu jazdy i kontrolą momentu obrotowego silnika (MSR) dostępny jest jako dodatkowa opcja.
Najnowsza edycja R 1250 RT jest standardowo wyposażona w nowy BMW Motorrad Full Integral ABS Pro – układ hamulcowy, w którym zarówno dźwignia hamulca ręcznego, jak i nożnego służą do jednoczesnego uruchamiania hamulca przedniego i tylnego.
Przeczytaj też: Blechmann R 18 – nowy custom bike od BMW Motorrad
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: