![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F03!2F6cb55393d2c2ed9c4b39ed6d0d409a6f2976525e.jpg)
BMW nabija się z Tesli?
Walka o wpływy w segmencie samochodów elektrycznych zaczyna się rozkręcać. Na razie liderem jest Tesla, ale póki co obiecuje więcej niż jest w stanie dać. Ten fakt wykorzystują inni producenci, którzy chcą przekabacić klientów.
Tym razem to BMW kieruje działa w kierunku Tesli, chociaż w reklamie nie pada nazwa tej firmy. Zamiast tego bawarski koncern robi przytyki w kierunku producenta z Kalifornii oraz długiego czasu oczekiwania na nowy Model 3, który od momentu premiery bił rekordy popularności.
Na jednej z reklam widać człowieka, który oczkuje w progi drzwi na samochód, a lektor potęguj jego smutek mówiąc, że będzie musiał jeszcze długo poczekać. Nagle z garażu sąsiada wyjeżdża BMW 330e, bohater smutnieje, a lektor podkreśla, że „jest to samochód na który czekałeś i na który nie musisz czekać”, sugerując tym samym szybką dostępność BMW napędzanego silnikiem elektrycznym.
https://www.youtube.com/watch?v=1v0QKtPXEFQ
Tesla Model 3 zadebiutowała w marcu tego roku. Producent zbiera już zaliczki i zamówienia, ale pierwsze dostawy rozpoczną się dopiero w 2017 roku. Do tej pory 373 tys. klientów wpłaciło tysiąc dolarów do depozytu, widząc samochód zaledwie na zdjęciach w sieci. Tesla zapowiada, że przystępny cenowo samochód elektryczny zaoferuje zasięg prawie 350 km na jednym ładowaniu.
Konkurencyjne BMW 330e zadebiutowało na początku tego roku i jest droższe od Tesli o jakieś 10 tys. dolarów. Nie jest to wprawdzie w pełni elektryczny pojazd, ale oferuje możliwość jazdy na samym silniku elektrycznym przez ok. 25 km z prędkością ograniczoną do 120 km/h.
Na drugiej reklamie widzimy kobietę przechodzącą obok pustych „superchargerów” Tesli, aby dotrzeć do stojącego nieopodal BMW 330e.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: