![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F02!2F3d3b8f12df2b50baf1efa065b401f97bf413a447-scaled.jpg)
BMW Motorrad i Rever dzięki swojej aplikacji dotarli do miliona motocyklistów!
Latem 2016 roku BMW Motorrad nawiązało strategiczne partnerstwo ze start-upem technologicznym Rever, aby zbudować światową społeczność motocyklistów wokół swojej nowej oferty: aplikacji Rever, która może być używana do planowania ekscytujących wycieczek motocyklowych, przeżywania ich razem z innymi entuzjastami dwóch kółek, oraz dzielenia się z nimi swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.
Dziś, cztery lata później, aplikacja reprezentuje największą na świecie społeczność internetową dla motocyklistów. Już 1 000 000 użytkowników korzysta z mobilnej aplikacji do planowania, śledzenia i udostępniania tras dla entuzjastów motocykli na całym świecie. Prześledzono ponad 1,2 miliona podróży i pokonano łączną odległość prawie 200 milionów kilometrów. Dotyczy to około 50 000 motocykli BMW, które wykonały prawie 18% jazd.
Wraz z szybko rosnącą liczbą użytkowników aplikacja jest stale optymalizowana, dodawane są nowe funkcje i generowanych jest coraz więcej treści. Krótko mówiąc: jazda motocyklem staje się coraz bardziej sieciowym doświadczeniem.
Przeczytaj też: BMW zostało głównym partnerem Gallery Weekend Berlin 2020
Dzięki aplikacji Rever motocykliści mogą pozostawać ze sobą w stałym kontakcie i zmienić jazdę w doświadczenie grupowe.
Użytkownicy mogą tworzyć społeczności lub dołączać do nich, aby brać udział w wycieczkach lub określać lokalizację swoich znajomych na mapie. Ponadto aplikacja oferuje również innowacyjne funkcje, takie jak „animowany wiadukt 3D i eksploracja”, które dają motocyklistom animowany trójwymiarowy przegląd przejażdżek, którymi się zajmują. Dodatkowo członkostwo premium w Rever obejmuje dodatkowe funkcje, takie jak wyłączny dostęp do zaleceń drogowych Butler Maps, niestandardowe alerty bezpieczeństwa i nie tylko.
Przeczytaj też: BMW M4 vs. BMW i8 – które auto wygra? Film
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: