
BMW Motorrad i Rever dzięki swojej aplikacji dotarli do miliona motocyklistów!
Latem 2016 roku BMW Motorrad nawiązało strategiczne partnerstwo ze start-upem technologicznym Rever, aby zbudować światową społeczność motocyklistów wokół swojej nowej oferty: aplikacji Rever, która może być używana do planowania ekscytujących wycieczek motocyklowych, przeżywania ich razem z innymi entuzjastami dwóch kółek, oraz dzielenia się z nimi swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.
Dziś, cztery lata później, aplikacja reprezentuje największą na świecie społeczność internetową dla motocyklistów. Już 1 000 000 użytkowników korzysta z mobilnej aplikacji do planowania, śledzenia i udostępniania tras dla entuzjastów motocykli na całym świecie. Prześledzono ponad 1,2 miliona podróży i pokonano łączną odległość prawie 200 milionów kilometrów. Dotyczy to około 50 000 motocykli BMW, które wykonały prawie 18% jazd.
Wraz z szybko rosnącą liczbą użytkowników aplikacja jest stale optymalizowana, dodawane są nowe funkcje i generowanych jest coraz więcej treści. Krótko mówiąc: jazda motocyklem staje się coraz bardziej sieciowym doświadczeniem.
Przeczytaj też: BMW zostało głównym partnerem Gallery Weekend Berlin 2020
Dzięki aplikacji Rever motocykliści mogą pozostawać ze sobą w stałym kontakcie i zmienić jazdę w doświadczenie grupowe.
Użytkownicy mogą tworzyć społeczności lub dołączać do nich, aby brać udział w wycieczkach lub określać lokalizację swoich znajomych na mapie. Ponadto aplikacja oferuje również innowacyjne funkcje, takie jak „animowany wiadukt 3D i eksploracja”, które dają motocyklistom animowany trójwymiarowy przegląd przejażdżek, którymi się zajmują. Dodatkowo członkostwo premium w Rever obejmuje dodatkowe funkcje, takie jak wyłączny dostęp do zaleceń drogowych Butler Maps, niestandardowe alerty bezpieczeństwa i nie tylko.
Przeczytaj też: BMW M4 vs. BMW i8 – które auto wygra? Film
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: