
BMW Motorrad i Rever dzięki swojej aplikacji dotarli do miliona motocyklistów!
Latem 2016 roku BMW Motorrad nawiązało strategiczne partnerstwo ze start-upem technologicznym Rever, aby zbudować światową społeczność motocyklistów wokół swojej nowej oferty: aplikacji Rever, która może być używana do planowania ekscytujących wycieczek motocyklowych, przeżywania ich razem z innymi entuzjastami dwóch kółek, oraz dzielenia się z nimi swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.
Dziś, cztery lata później, aplikacja reprezentuje największą na świecie społeczność internetową dla motocyklistów. Już 1 000 000 użytkowników korzysta z mobilnej aplikacji do planowania, śledzenia i udostępniania tras dla entuzjastów motocykli na całym świecie. Prześledzono ponad 1,2 miliona podróży i pokonano łączną odległość prawie 200 milionów kilometrów. Dotyczy to około 50 000 motocykli BMW, które wykonały prawie 18% jazd.
Wraz z szybko rosnącą liczbą użytkowników aplikacja jest stale optymalizowana, dodawane są nowe funkcje i generowanych jest coraz więcej treści. Krótko mówiąc: jazda motocyklem staje się coraz bardziej sieciowym doświadczeniem.
Przeczytaj też: BMW zostało głównym partnerem Gallery Weekend Berlin 2020
Dzięki aplikacji Rever motocykliści mogą pozostawać ze sobą w stałym kontakcie i zmienić jazdę w doświadczenie grupowe.
Użytkownicy mogą tworzyć społeczności lub dołączać do nich, aby brać udział w wycieczkach lub określać lokalizację swoich znajomych na mapie. Ponadto aplikacja oferuje również innowacyjne funkcje, takie jak „animowany wiadukt 3D i eksploracja”, które dają motocyklistom animowany trójwymiarowy przegląd przejażdżek, którymi się zajmują. Dodatkowo członkostwo premium w Rever obejmuje dodatkowe funkcje, takie jak wyłączny dostęp do zaleceń drogowych Butler Maps, niestandardowe alerty bezpieczeństwa i nie tylko.
Przeczytaj też: BMW M4 vs. BMW i8 – które auto wygra? Film
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: