BMW M5 E39 po tuningu ma 600 KM. Zobacz, jak szybko pojedzie po niemieckiej autostradzie!
BMW M5 E39 to samochód, który doceni każdy fan motoryzacji. Jednostka napędowa, którą znajdziemy pod maską tego auta to jeden z najtrwalszych silników montowanych w BMW spod znaku M. Motor ten nie boi się jednak tuningu.
Wersja seryjna BMW M5 E39 ma wolnossący silnik V8 o pojemności 4,9 l i mocy 400 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi natomiast 500 Nm. Dzięki temu, auto przyspiesza do „setki” w zaledwie 5,3 sekundy, a prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h. Samochód ma napęd na tylną oś oraz manualną skrzynię biegów.
Po tuningu, moc jednostki napędowej wzrosła do 600 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 700 Nm. W ile rozpędza się od 0 do 100 km/h nie wiemy, ale wiadomo, że prędkość maksymalna BMW wzrosła do 300 km/h.
Zobaczcie, jak BMW M5 E39 radzi sobie na niemieckiej autostradzie!
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: