
BMW M4 Competition x Kith 2021 – „uszyty na miarę” w wersji limitowanej?
Jeśli kiedykolwiek stwierdzilibyście, że niemieckiego producenta nic nie może łączyć z marką odzieżową bylibyście w błędzie. Właśnie BMW ogłosiło, że stworzy tylko 150 unikatowych egzemplarzy modelu M4 Competition x Kith 2021! Zobaczcie zdjęcia!
Zaledwie kilka tygodni po światowej premierze nowego BMW M4 Competition Coupé, BMW M przedstawia edycję specjalną, limitowaną do 150 egzemplarzy.
BMW M GmbH zaprezentuje obok tego starannie odnowionego BMW M3 pierwszej generacji, unikatowy egzemplarz z obecnej, szóstej generacji tego wyczynowego samochodu: podobnie jak BMW E30 M3, to wyjątkowe BMW M4 Competition Coupé jest lakierowane w oryginalnym kolorze cynobru. Ten kolor nie jest już dostępny w zwykłej ofercie BMW, ale został wybrany specjalnie dla BMW M4 Competition Coupé, aby powiązać ze sobą oba modele.
Ponadto zamiast logo M4 Competition na klapie tylnej znajduje się utrzymane w tym samym stylu czarne logo Kith z paskami BMW M, które można znaleźć również w podświetlanej wersji poniżej zagłówka karbonowych foteli kubełkowych M. Na czarnej skórze zagłówków i konsoli środkowej wytłoczony jest napis KITH.
BMW Group po raz pierwszy zmieniło swoje logo na potrzeby współpracy z partnerem. Dla 150 egzemplarzy BMW M4 Competition x Kith stworzono wspólne logo: wokół znanego logo BMW umieszczono kolejny pierścień w kolorach BMW M – jasnoniebieskim, granatowym i czerwonym. Na nim znajduje się jasny napis zawierający informacje o Kith i aktualnej współpracy.
Prawdziwą atrakcją modeli edycyjnych jest karbonowy dach Kith. W tym wyposażeniu dodatkowym litery Kith są w kolorze szarym, a w powierzchnię dachu wplecione są paski BMW M. W standardzie oferowane są pływające hamulce M z czerwonymi zaciskami ozdobionymi logo M. Są one wyraźnie widoczne przez kute obręcze kół Double Spoke M 826M Bicolor w niemetalizowanym kolorze Jet Black w rozmiarze 19 cali na osi przedniej i 20 cali na osi tylnej.
Model edycyjny przejmuje technologię od BMW M4 Competition Coupé. Nowy sześciocylindrowy silnik rzędowy o charakterystyce typowej dla silników BMW M GmbH z najnowszą wersją technologii M TwinPower Turbo oferuje moc 375 kW (510 KM) i maksymalny moment obrotowy 650 Nm.
Standardowo oferowana jest 8-stopniowa skrzynia Steptronic z układem Drivelogic. Sprint od 0 do 100 km/h trwa 3,9 s, a po 12,5 s wskazówka prędkościomierza dochodzi do 200 km/h. Oprócz klasycznego napędu tylnego BMW M4 Competition x Kith będzie na życzenie dostępne, podobnie jak BMW M4 Competition Coupé, również z napędem na cztery koła M xDrive.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: