
BMW M3 kontra Vespa. Wynik tego wyścigu wcale nie jest oczywisty
Na pierwszy rzut oka to zestawienie przypomina trochę walkę Dawida z Goliatem. BMW M3 kontra Vespa. Wyczynowe coupé kontra miejski skuter. Jednak nie wszystko jest tak oczywiste jak się wydaje.
To z pewnością będzie jeden z najdziwniejszych wyścigów, jaki obejrzycie w swoim życiu. Czy miejski skuter ma szansę pokonać wyczynowe coupé?

Z jednej strony zmodyfikowane BMW M3, które otrzymało nowy układ wydechowy, układ doloty i nowe mapy ECU i ma pod maską silnik V8 o mocy 430 KM, które przekazują na tylną oś za pośrednictwem 7-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej. Samochód waży 1600 kilogramów.
Z drugiej strony Vespa z jednocylindrowym silnikiem o pojemności 150 cm³, który generuje 43 KM. Moc jest przekazywana na tylne koło za pośrednictwem czterobiegowej skrzyni. Skuter waży 160 kilogramów.
Czy dziesięć razy słabszy skuter, ale przy okazji sporo lżejszy, jest w stanie pokonać BMW? Wynik tego wyścigu wcale nie jest oczywisty…
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo
Zostaw komentarz: