
BMW kontra BMW. Auto elektryczne kontra spalinowe. Kto będzie górą w tym wyścigu?
Elektryczne BMW i4 M50 stanęło na linii startu do wyścigu ze spalinowym BMW M3. Który samochód okazał się szybszy?
Ekipa z brytyjskiego programu motoryzacyjnego carwow postanowiła porównać dwa samochody BMW – elektryczne BMW i4 M50 i spalinowe BMW M3. Walka między autami bawarskiego producenta była zacięta do samej linii mety!

BMW i4 M50 dysponuje mocą 544 KM i maksymalnym momentem obrotowym 795 Nm. Elektryk od 0 do 100 km/h rozpędza się w 3,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 225 km/h.
Biorące udział w wyścigu BMW M3 miało pod maską maską 6-cylindrowy, rzędowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 510 KM i maksymalnym momencie obrotowym 650 Nm. Samochód od 0 do 100 km/h rozpędza się w 3,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h (po zdjęciu tej blokady auto jest w stanie pojechać nawet 290 km/h).
Który samochód pierwszy minie linię mety?
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo
Zostaw komentarz: