
BMW kontra Audi kontra Mercedes. Zobaczcie wielki pojedynek niemieckiej trójki!
BMW M3 Competition czy Audi RS5? A może Mercedes C63 AMG Black Series? Który samochód okaże się zwycięzcą wielkiego wyścigu?
Dziennikarze motoryzacyjni z ekipy carwow postanowili przeprowadzić test, w którym porównali auta trzech niemieckich marek premium. W starciu wzięły udział nowe BMW M3 Competition, Audi RS5 i Mercedes C63 AMG Black Series.
BMW, Audi czy Mercedes? Które auto jest najszybsze ,,na papierze’’?
Tylnonapędowe BMW M3 Competiton dysponuje mocą 510 KM, a pierwszą „setkę” osiąga w zaledwie 3,9 sekundy.
Audi RS5 dysponuje silnikiem o mocy 450 KM. Dzięki napędowi na 4 koła, od 0 do 100 km/h rozpędza się w takim samym czasie jak BMW M3 Competition.
Mercedes C63 AMG Black Series dysponuje mocą 517 KM. Samochód rozpędza się do „setki” w 4,2 sekundy. Podobnie jak BMW M3 Competition ma napęd tylko na tylną oś.

Trzy samochody, trzy zupełnie inne światy
BMW M3 Competition to wbrew pozorom samochód dość uniwersalny. Jest bardzo szybkie, ale też całkiem komfortowe. Może też przeistoczyć się w torowego potwora, to tylko kwestia wybrania odpowiednich ustawień zawieszenia i charakterystyki układu kierowniczego oraz napędowego.
Mercedes C 63 AMG Black Series absolutnie nie uznaje kompromisów. Na torze będzie bardzo precyzyjny i pewny w prowadzeniu.
Audi RS5 to samochód, który jest najbardziej przewidywalny. Na torze ze względu na wyższą wagę oraz przez silnik umieszczony przed przednimi kołami, nie będzie pokonywać zakrętów tak precyzyjnie jak BMW czy Mercedes.
BMW M3 Competition czy Audi RS5? A może Mercedes C63 AMG Black Series? Który samochód okaże się zwycięzcą wielkiego wyścigu? Zobaczcie sami!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: