
BMW iX M60 – cena w Polsce. Jest szybsze i tańsze od X5 M
BMW iX M60 to topowa wersja największego SUV-a w elektrycznej gamie niemieckiego producenta. Ile kosztuje?
BMW iX M60 ma łączyć to co najlepsze z trzech światów: i, X i M.

BMW iX M60 ma 619 KM i aż 1100 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dzięki temu może rozpędzić się do 100 km/h w zaledwie 3,8 s i z łatwością osiągnąć elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 250 km/h. SUV na jednym ładowaniu powinien przejechać nawet 566 kilometrów.
Luksusowy charakter BMW iX M60 podkreśla dodatkowo bogate wyposażenie standardowe. Obejmuje ono między innymi: BMW Live Cockpit Professional i naturalną interakcję BMW, które umożliwiają obsługę za pomocą mowy i gestów, system nagłośnienia Diamond Surround marki Bowers & Wilkins, światła laserowe BMW, aktywną wentylację foteli kierowcy i pasażera obok oraz pakiet ogrzewania.
BMW iX M60 – cena w Polsce
Cennik elektrycznego BMW iX M60 zaczyna się od 549 900 złotych. Ceny słabszej wersji iX 50 o mocy 408 KM startują od 455 700 złotych. Sprzedaż BMW iX M60 rozpocznie się w czerwcu 2022 roku.
Dla porównania, spalinowy SUV – BMW X5 M – jest nieco słabszy (600 KM), odrobinę wolniejszy (od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy) i droższy (604 300 złotych).
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: