BMW i8 całe pokryte rdzą
Celebryci bardzo często poszukują sposobów na to, żeby ich samochody wyglądały wyjątkowo. Pewien amerykański piosenkarz sprawił, że BMW i8 wykonane z włókna węglowego zardzewiało. Jak w ogóle jest to możliwe?
Austin Mahone to amerykański piosenkarz, który nie jest znany w Europie, ale za Wielką Wodą robi karierę od dobrych kilku lat i jest obiektem westchnień nastolatek. Przy okazji jest też miłośnikiem motoryzacji. Jego ostatnim nabytkiem jest futurystycznie wyglądające BMW i8. Jednak szybko okazało się, że standardowy wygląd samochodu mu nie wystarcza.
Gwiazdor upodobał sobie chyba samochody wykonane w stylu „rost”, który jest popularny w środowisku tuningowym. Chodzi o to, żeby nadwozie samochodu było pokryte intensywnym nalotem z rdzy. Jednak w przypadku BMW i8, które posiada nadwozie z włókna węglowego, taki efekt nie jest możliwy do uzyskania.
Dlatego samochód został oklejony specjalną folią, która imituje efekt „rost”. Nietypowe zlecenie zrealizowała firma MetroWrapz, która bardzo często dostaje nietypowe zamówienia od celebrytów. Po oklejeniu samochód otrzymał nowe felgi Vossen w złotym kolorze, które dopełniają stylizację.
Zabawa w oklejanie nietypową folią nie należy do najtańszych zabiegów. Żeby uzyskać taki efekt trzeba zainwestować co najmniej 6 tys. dolarów.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: