
BMW i7 w kamuflażu. Co wiemy o elektrycznej limuzynie?
Od jakiegoś czasu wiadomo, że BMW pracuje nad flagową, elektryczną limuzyną. Samochód wkracza właśnie w kolejną fazę testów i choć wciąż nie zrzuciło kamuflażu, to odsłania przed nami coraz więcej.
Elektryfikacja w BMW wchodzi na coraz wyższy poziom. Po debiucie i4 oraz iX niemiecki producent szykuje się do kolejnej głośnej premiery – BMW i7, czyli flagowego elektryka z Monachium i głównego rywala dla Mercedesa EQS.

Linie zakamuflowanego BMW i7 prezentują się dość zachowawczo. Elektryczna limuzyna na pierwszy rzut oka bardziej przypomina Serię 7, niż futurystyczne auta w stylu Mercedes EQS, z którym będzie rywalizować. Pytanie tylko, jaka w tym zasługa ewentualnych wstawek i dokładek mających zmylić odbiorcę.
BMW i7 ma mieć dwa elektryczne silniki, po jednym dla każdej z osi, które prawdopodobnie będą generować aż 600 KM mocy. Pod podłogą ukryte będą akumulatory, których łączna pojemność ma oscylować w okolicach 106 kWh.

Na więcej szczegółów musimy jeszcze poczekać. Debiut elektrycznego BMW i7 został zaplanowany na 2022 rok.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: