Rasowa rodzina motocykli BMW GS – zaprezentowana! Zobacz jak wygląda odmłodzone F 750 GS, F 850 GS i F 850 GS Adventure
BMW zaprezentowało dziś trzy odmłodzone motocykle, które z pewnością są marzeniem wielu fanów jednośladów, często zjeżdżających z utwardzonych dróg. Zobacz, jak wyglądają zadziorne GS-y w jubileuszowej kolorystyce „40 Years GS Edition”.
40 lat minęło… serii BMW GS. Tymi dwoma literami od lat sygnuje się dzielne motocykle klasy średniej do codziennej jazdy i wycieczek – nawet wtedy, gdy drogi są częściej gruntowe. Modele BMW F 850
Zmiany obejmują głównie nowe wzory lakierowania i oznaczenia na bocznych panelach owiewek w różnych wariantach stylistycznych. Ponadto wszystkie modele są teraz standardowo wyposażone w kierunkowskazy LED oraz port USB z przodu po prawej stronie kokpitu. ABS Pro i DTC (Dynamic Traction Control) są teraz dostępne w standardzie.
Między kolanami jeżdźca zamontowano – tak jak poprzednio – chłodzony cieczą 4-zaworowy, 4-cylindrowy silnik o pojemności 853 cm3 i sześciobiegową skrzynię biegów. Wszystki jednoślady spełniają normę emisji spalin Euro 5.
BMW F 750 GS 2021
BMW F 750 GS, tak jak poprzednio, generuje 77 KM przy 7500 obr / min i rozwija maksymalny moment obrotowy 83 Nm przy 6000 obr / min. Jest dostępne w kolorze jasnobiałym, w którym wygląda całkiem sportowo. Do tego czarne matowe felgi, czarna kierownica i czerwono-czarna kanapa tworzą ciekawy kontrast kolorystyczny. Motocykl jest też dostepny w w metalicznym niebieskim kolorze San Marino z przyciemnianą, przednią szybą, granitowo-szarymi felgami, srebrną kierownicą, a także czarno-szarą kanapą. Ocynkowana osłona chłodnicy przyciąga wzrok.
W wersji „40 Years GS Edition” BMW F 750 GS prezentuje się bardziej offroadowo. z logo „40 Years GS” na bocznych panelach owiewki jest poświęcone wyłącznie rocznicy „40 Years GS”. Żółte pałąki na dłonie i czarno-żółta kanapa z logo GS bezbłędnie nawiązują do ikony z 40-letniej historii GS: BMW R 100 GS. Czarne matowe felgi, srebrna kierownica i ocynkowana osłona chłodnicy dopełniają ten ekskluzywny jubileuszowy wygląd.
BMW F 850 GS 2021
BMW F 850
Standardowe wyposażenie BMW F 850
F 850
BMW F 850 GS Adventure 2021
Najgroźniejszy terenowiec z serii F – BMW F 850
BMW F 750 GS, BMW F 850 GS i BMW F 850 GS Adventure – wyposażenie
Odświeżone motocykle z rodziny serii F są wyposażone w opcjonaly wybór trybów jazdy Pro. Podobnie jak w modelach GS z silnikami typu bokser, przeprojektowana została reakcja przepustnicy w trybie jazdy DYNAMIC, której praca ma teraz zapewniać jeszcze większą dynamikę i przyjemność z jazdy.
Układy sterujące hamowaniem silnikiem i dynamiczna kontrola hamowania (DBC) są teraz dostępne w trybach jazdy Pro. Pojawiły się też nowe funkcje tego trybu, np. wstępny wybór maksymalnie czterech trybów jazdy możliwych do przypisania przyciskom na prawej manetce (tylko w połączeniu z opcjonalnym wyposażeniem Connectivity w BMW F 750 GS).
W przyszłości ma się pojawić także możliwość obniżenia siedziska oraz zawieszenia – jako wyposażenie opcjonalne dla wszystkich trzech modeli. Na długiej liście akcesoriów znajdziemy m.in. uchwyt do BMW F 850
Ponieważ całkowite wyłączenie ABS nie będzie już możliwe – ze względu na przepisy dotyczące homolgacji – tryby jazdy Enduro i Enduro Pro są teraz odpowiednio dostosowane, aby nadal spełniac swoją funkcję. ABS można nadal wyłączyć na tylnym kole w trybie jazdy Enduro Pro (tylko BMW F 850
Dostępny będzie także – wyłącznie w ramach oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad – sportowy tłumik do BMW F 750 GS.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
Azjatyckie marki samochodowe zalewają Europę, a Polska nie jest wyjątkiem. Czy jednak klienci są gotowi na chińską motoryzację? I czy sami Chińczycy nie przesadzają z ofensywą nowości? -
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
-
Peugeot 5008 GT Hybrid – TEST. Rodzina może się zdziwić
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Porsche Polska w Warszawie – nowa siedziba właśnie rozpoczyna działalność
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Ciekawe skąd redaktor wyczarował silnik czterocylindrowy.?!