BMW CLR X7 – tuning od Lumma Design dla arystokraty szos
Potężne X7 bawarskiego producenta może nabrać wizualnie charakteru. Znany tuner Lumma Design stworzył pakiet modyfikacji do tego modelu. Co nas zachwyciło w tej propozycji?
Wasze BMW X7 wydaje się zbyt nudne? Nie wygląda szczególnie spektakularnie wśród innych SUVów? Warto przyjrzeć się ofercie niemieckiego tunera Lumma Design, który zaproponował do bazowego, bawarskiego modelu, wyjątkowo urodziwy pakiet modyfikacji.
Obejmuje on nie tylko nowe, ładniejsze felgi, ale także inne zmiany zarówno w obrębie nadwozia, jak i wnętrza. Można się w niektórych akcentach doszukać inspiracji najszybszymi wyścigówkami Need for Speed. Tuner Lumma Design pochodzi z niemieckiego Winterlingen i znany jest z mało delikatnych modyfikacji. Warto zobaczyć jego pakiet stylistyczny dla Range Rovera.
BMW CLR X7 prezentuje się dumnie na solidnych 24-calowych felgach ze śrubą centralną. Czarne felgi są wyjątkowo urodziwe. Oczywiście, inżynierowie z Lumma Design zadbali o prześwit między kołami a nadkolami. Wykorzystali także piastę do montażu śruby. Na nadkolach znajdują się wloty powietrza służące do chłodzenia hamulców. Nadwozie po tuningu Lumma Design zostało poszerzone o 10 cm w nadkolach.
We wnętrzu możecie wymienić takie elementy jak: nakładki z aluminium na pedały i dywaniki z logo tunera. Wybór kolorów tapicerki jest ogromny – od jasnych po najciemniejsze odcienie, także te nietypowe np. neonową zieleń.
Ile kosztuje pakiet tuningowy? Prawie 17 tysięcy euro, czyli ponad 77 tysięcy złotych. Cena jednak nie obejmuje montażu, malowania ani niestandardowych prac we wnętrzu auta. Dlatego trzeba się przygotować na duże koszty przeróbki, ale jeśli już zapłacicie za taki tuning to dostaniecie świetną modyfikację dla niemieckiego pogromcy autostrad. Efekt będzie spektakularny!
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: