BMW C Evolution – nowy skuter elektryczny
Bawarski producent coraz mocniej inwestuje w segment pojazdów zasilanych elektrycznie. Po linii samochodów przyszedł czas na jednoślady. Właśnie zaprezentowano nową serię skuterów o nazwie C Evolution.
Nowy skuter BMW C Evolution będzie oferowany w dwóch wersjach. Pierwsza będzie oznaczona jako Long Range. Zastosowano w niej baterię wyprodukowaną w tej samej technologii, co w modelu i3. Akumulator o pojemności 97 Ah pozwala na przejechanie 160 km. Maksymalna moc jednostki to 26 KM, która chwilowo może zostać podniesiona do 47 KM. Prędkość maksymalna to 130 km/h. Od 0 do 50 km/h rozpędza się w 2,8 sekundy.
Drugi wariant ma spełniać wymogi obwarowane przepisami dotyczącymi kategorii A1. Moc maksymalna ciągła wynosi 15 KM, a prędkość maksymalna to 120 km/h. Na pełnym ładowaniu przejedzie około 100 km.
Lista seryjnego wyposażenia zawiera wielofunkcyjny wyświetlacz TFT, światła LED do jazdy dziennej, kierunkowskazy LED, komputer pozwalający wybrać kilka trybów jazdy, ABS oraz hamowanie z odzyskiwaniem energii. Pod siedzeniem można schować pełnowymiarowy kask.
Oficjalna prezentacja C Evolution już za dwa tygodnie podczas Paris Motor Show 2016. Producent nie ujawnił jeszcze cen, ale można się spodziewać, że wyniosą one co najmniej 15 tys. euro.
Najnowsze
-
TEST Skoda Enyaq 80 Maxx vs RS Maxx – takiego wyniku się nie spodziewałam…
Jeden model, dwa oblicza – zamiast klasycznego testu, tym razem zaserwujemy Wam porównanie dwóch, niemal skrajnych odmian Skody Enyaq. W jakiej roli elektryczny crossover czeskiej marki sprawdza się lepiej? Spokojnej i rodzinnej czy charakternej i zawadiackiej? Zapraszamy na część pierwszą naszego porównania. Skoda Enyaq na polskim rynku obecna jest już od prawie czterech lat. Ciekawa […] -
Oto nowy król ,,Zielonego piekła”. Niemiecka marka dokonała historycznego osiągnięcia
-
Konfiskata pojazdów przez policję w świetle nowelizacji przepisów. Co dalej z wprowadzoną w marcu karą za jazdę po pijanemu?
-
Renault Embleme – showcar, który robi wrażenie
-
Triumph Trident 660 – aktualizacja na 2025
Zostaw komentarz: