Black Friday czy Green Saturday? Badania Forda pokazują, że kupujący będą czekać i płacić więcej za ekologiczne dostawy
Okazuje się, że chcemy, by nasze paczki i zakupy online były transportowane pojazdami elektrycznymi.
Według nowego badania zleconego przez Forda, większość kupujących w Wielkiej Brytanii i Niemczech (ale z pewnością w innych europejskich krajach także) wolałaby otrzymywać dostawy online transportowane pojazdami o napędzie elektrycznym.
Ponad połowa badanych (58%) stwierdziła, że wolałaby, aby ich usługa dostawy korzystała z pojazdu o napędzie elektrycznym, a 49% ankietowanych byłoby gotowych czekać dłużej na bardziej ekologiczne dostawy. Jednak liczba kupujących, którzy byliby gotowi zapłacić dodatkowe pieniądze za bardziej energooszczędne dostawy, była mniejsza – wynosiła 28%.
Ford zlecił badanie, aby lepiej zrozumieć nastawienie konsumentów do elektryfikacji. W świetle blokad COVID-19, oczekuje się, że tegoroczny Black Friday znacznie przyczyni się do wzrostu ruchu samochodów dostawczych dostarczających towary pod drzwi klientów.
Po europejskich drogach jeździ ponad 32 miliony samochodów dostawczych, a Ford zaczął już wprowadzać zelektryfikowane wersje swoich najlepiej sprzedających się samochodów dostawczych.
Dave Petts, lider rynku miejskich zelektryfikowanych samochodów dostawczych, Ford of Europe, powiedział:
Zakupy w domu to w dużej mierze „nowa norma” i zachęcające jest, że dla wielu osób kluczową sprawą jest sposób, w jaki otrzymują dostawy. Pomagamy firmom dostawczym zmniejszyć ich ślad węglowy dzięki naszym hybrydowym i bezemisyjnym samochodom dostawczym, w tym nadchodzącemu całkowicie elektrycznemu E-Transitowi.
Przeczytaj też: Ford E-Transit, czyli nadszedł czas na elektryczne dostawczaki. Zasięg do 350 km!
Ford Transit Custom Plug-In Hybrid van jest już w sprzedaży w całej Europie i łączy w sobie wydajny 1,0-litrowy silnik benzynowy EcoBoost z podpodłogowym akumulatorem. Ten system zapewnia zasięg o zerowej emisji do 50 km i łączny zasięg 500 km, wspierany przez innowacyjną technologię geofencing, która automatycznie przełącza furgonetkę na napęd wyłącznie akumulatorowy w strefach o niskiej emisji. Firmy mogą również tworzyć własne geostrefy, aby poprawić jakość powietrza we wrażliwych lokalizacjach, takich jak szkoły, parki i okolice magazynów.
Niedawno zapowiedziany samochód dostawczy Ford E-Transit to znacząca zmiana w środowisku miejskich samochodów dostawczych. Oferuje taką samą przestrzeń ładunkową, jak istniejące tranzyty z silnikiem diesla i docelowy zasięg do 350 km, umożliwiając firmom miejskim pracę na zwykłych trasach niezależnie od obciążenia i pogody.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: