Bezpiecznie w foteliku

Sieć sklepów Mamas&Papas we współpracy z Alfa Romeo promuje wśród świeżo upieczonych rodziców wiedzę na temat prawidłowego użytkowania fotelików samochodowych dla dzieci. Ostatnie badania wykazały, że zdecydowanie istnieje taka potrzeba.

Ponad połowa młodych rodziców – jak dowodzi badanie przeprowadzone w ramach kampanii Safer Seat – nigdy nie została uświadomiona, jak prawidłowo wybrać i zainstalować fotelik. Jeden na dziesięciu rodziców kieruje się przy zakupie wyłącznie ceną. 61% nie wie, że do różnych rodzajów samochodów pasują różne typy fotelików, a źle dobrany nie spełnia wymogów bezpieczeństwa.

I chociaż 80% ankietowanych przyznało, że ich przyzwyczajenia za kółkiem zmieniły się, odkąd na świecie pojawiło się dziecko, to jednak wielu z nich kieruje się radami rodziny i przyjaciół, a nie doświadczonych fachowców w branży.

Chris Tomlinson, sportowiec i twarz kampanii Safer Seat
fot. Alfa Romeo

Stąd właśnie zrodził się pomysł na kampanię Safer Seat, zainicjowaną przez Mamas&Papas we współpracy z Alfa Romeo.  Celem kampanii jest zapoznanie rodziców ze szczegółową instrukcją, jak krok po kroku wybrać i zamontować odpowiedni dla ich dziecka fotelik. Instrukcja jest dostępna w salonach Alfa Romeo i w sklepach Mamas&Papas, jak również online. Kampania ma również zapewnić rodzicom dostęp do odpowiednio przeszkolonych profesjonalistów, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania i uświadomią, na co należy zwracać uwagę przy kupnie fotelika, a także jak odpowiednio go użytkować, by zapewnić dziecku maksymalne bezpieczeństwo.

My ze swojej strony gorąco zachęcamy również polskich rodziców do rozszerzania własnej wiedzy i konsultacji z profesjonalistą, który pomoże dokonać najlepszego wyboru.

Na co przede wszystkim zwracać uwagę – radzimy tutaj.

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze