
Bentley wprowadza specyfikację GT Mulliner Blackline. Czerń nigdy nie przestanie być modna
Po sukcesie wykończenia zewnętrznego Blackline, które jest oferowane jako opcja w całej gamie samochodów Bentley, brytyjska firma zdecydowała się wprowadzić do oferty specyfikację Mulliner Blackline dla modeli GT i GT Convertible.
Oddział Bentley Mulliner jest znany w całym świecie motoryzacyjnym z tworzenia jednych z najbardziej indywidualnych modeli samochodów brytyjskiej marki, jakie kiedykolwiek stworzono. Brytyjska firma skomponowała ręcznie ponad 1000 unikalnych pojazdów dla kierowców, którzy oczekują wyjątkowych samochodów i szukają rozwiązań dopasowanych do ich indywidualnych oczekiwań.
Linia Bentley GT Mulliner Blackline uzupełnienie i tak już liczne możliwości personalizacji samochodów brytyjskiej marki. Czarna kolorystyka jest alternatywą dla chromowanego wykończenia Grand Tourera firmy Bentley. To także odpowiedź na rosnącą popularność ciemnych wykończeń ozdobnych.

W ramach nowej specyfikacji Bentley proponuje kierowcom szereg zmian w wyglądzie zewnętrznym samochodów. W wersji Blackline osłona chłodnicy, satynowo-srebrne lusterka, dolne osłony zderzaka oraz wszystkie wykończenia ozdobne, z wyjątkiem logotypu Bentley, będą czarne. Dodatkowo, przyciemnione, a następnie podkreślone jasnym brandingiem firmy Mulliner, zostaną także charakterystyczne otwory wentylacyjne w kształcie skrzydeł.
Modele GT w wersji Mulliner Blackline posiadają również 22-calowe czarne felgi z samopoziomującymi się osłonami piast z chromowanym pierścieniem. Alternatywnie, w niedalekiej przyszłości dostępne będą czarne obręcze Mulliner z kontrastującymi polerowanymi „kieszeniami”.

Wnętrze samochodu pozostaje niezmienione. Kierowcy dalej mogą cieszyć się dowolną kombinacją kolorów, dostępną w ramach oferty Mulliner lub wybrać jedną z ośmiu polecanych trzykolorowych kombinacji w szerokiej palecie skór firmy Bentley. Standardowa specyfikacja Mulliner Driving Specification zawiera unikalne pikowanie „Diamond in Diamond”. W kabinie każdego samochodu na siedzeniach, drzwiach i tylnych panelach bocznych znajduje się prawie 400 000 kontrastowych szwów ułożonych w kształcie diamentów. Przez każdy z nich przechodzi dokładnie 712 przeszyć.

W zależności od regionu kierowcy będą mogli wybierać między 6,0-litrowym silnikiem W12 z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 635 KM lub dynamicznym 4,0-litrowym silnikiem V8 o mocy 550 KM.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: