Bentley wprowadza specyfikację GT Mulliner Blackline. Czerń nigdy nie przestanie być modna
Po sukcesie wykończenia zewnętrznego Blackline, które jest oferowane jako opcja w całej gamie samochodów Bentley, brytyjska firma zdecydowała się wprowadzić do oferty specyfikację Mulliner Blackline dla modeli GT i GT Convertible.
Oddział Bentley Mulliner jest znany w całym świecie motoryzacyjnym z tworzenia jednych z najbardziej indywidualnych modeli samochodów brytyjskiej marki, jakie kiedykolwiek stworzono. Brytyjska firma skomponowała ręcznie ponad 1000 unikalnych pojazdów dla kierowców, którzy oczekują wyjątkowych samochodów i szukają rozwiązań dopasowanych do ich indywidualnych oczekiwań.
Linia Bentley GT Mulliner Blackline uzupełnienie i tak już liczne możliwości personalizacji samochodów brytyjskiej marki. Czarna kolorystyka jest alternatywą dla chromowanego wykończenia Grand Tourera firmy Bentley. To także odpowiedź na rosnącą popularność ciemnych wykończeń ozdobnych.
W ramach nowej specyfikacji Bentley proponuje kierowcom szereg zmian w wyglądzie zewnętrznym samochodów. W wersji Blackline osłona chłodnicy, satynowo-srebrne lusterka, dolne osłony zderzaka oraz wszystkie wykończenia ozdobne, z wyjątkiem logotypu Bentley, będą czarne. Dodatkowo, przyciemnione, a następnie podkreślone jasnym brandingiem firmy Mulliner, zostaną także charakterystyczne otwory wentylacyjne w kształcie skrzydeł.
Modele GT w wersji Mulliner Blackline posiadają również 22-calowe czarne felgi z samopoziomującymi się osłonami piast z chromowanym pierścieniem. Alternatywnie, w niedalekiej przyszłości dostępne będą czarne obręcze Mulliner z kontrastującymi polerowanymi „kieszeniami”.
Wnętrze samochodu pozostaje niezmienione. Kierowcy dalej mogą cieszyć się dowolną kombinacją kolorów, dostępną w ramach oferty Mulliner lub wybrać jedną z ośmiu polecanych trzykolorowych kombinacji w szerokiej palecie skór firmy Bentley. Standardowa specyfikacja Mulliner Driving Specification zawiera unikalne pikowanie „Diamond in Diamond”. W kabinie każdego samochodu na siedzeniach, drzwiach i tylnych panelach bocznych znajduje się prawie 400 000 kontrastowych szwów ułożonych w kształcie diamentów. Przez każdy z nich przechodzi dokładnie 712 przeszyć.
W zależności od regionu kierowcy będą mogli wybierać między 6,0-litrowym silnikiem W12 z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 635 KM lub dynamicznym 4,0-litrowym silnikiem V8 o mocy 550 KM.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: