Bębenek z córką promuje foteliki Recaro
Nie pierwszy raz się zdarza, że kierowcy rajdowi promują bezpieczeństwo. Jednak wspólny udział w tego typu akcji marketingowej ojca i córki jest swego rodzaju nowinką. Bębenkowie wpierają Recaro i promują sklep internetowy. Za zakupy można wygrać co-drive 300-konną rajdówką Mitsubishi Lancer Evo IX.
![]() |
fot. Recaro
|
Michał Bębenek, jeden z czołowych polskich kierowców rajdowych, wraz z córką został zaproszony do wsparcia działań marki Recaro. Zakres współpracy obejmować ma działania wspierające sprzedaż i akcje marketingowe.
Pierwszym wspólnym projektem z udziałem kierowcy i jego córki, który ruszył z 1 lutego 2010 jest sklep internetowy recaro4you.pl gdzie można znaleźć od foteli wyczynowych i sportowych, poprzez fotele biurowe na fotelikach samochodowych, krzesełkach oraz wózkach dla dzieci kończąc.
– Bezpieczeństwo zarówno nas – kierowców rajdowych jak i naszych pociech musi być zagwarantowane w 100% – komentuje udział w projekcie Michał Bębenek.
Wśród pierwszych 30 osób, które dokonają zakupu w sklepie marka rozlosuje 5 zaproszeń na udział w evencie rajdowym „co-drive”, którego główną atrakcją jest przejażdżka prawie 300-konnym samochodem rajdowym Mitsubishi Lancer Evo IX z kierowcą rajdowym – Michałem Bębenkiem.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: