Bahrajn Raikkonen, Trulli i Heidfeld
Warunki na torze Sakhir nie ulegają szczególnym zmianom, są stabilne, w związku z czym należy mieć nadzieję, że w ciągu dwóch tygodni testów zespoły zbiorą wystarczającą ilość danych, aby wyciągnąć właściwe wnioski umożliwiające dobry start w pierwszym wyścigu GP.
We wtorek, za kierownicą Ferrari ponownie usiadł Kimi Raikkonen. I tu czekały go niespodzianki. Niestety, po 40 okrążeniach okazało się, że wystąpił problem z obiegiem chłodzącym KERS. Naprawa zajęła trzy godziny. Po południu, Kimi spotkał na torze dwa wędrujące psy, co spowodowało, że stewardzi musieli użyć czerwonej flagi i zająć się łapaniem spacerowiczów. Mimo to, kierowca Ferrari był w stanie przejechać po południu 107 okrążeń i uzyskać lepszy czas od Jarno Trulli’ego i Nicka Heidfelda. Sam Raikkonen stwierdził, że trudno na razie porównywać możliwości bolidu F60 z innymi samochodami, jako że Ferrari pracowało do tej pory głównie nad zachowaniem się samochodu i dopasowaniem opon. Nie chciał także wypowiadać się na temat wpływu zmienionej aerodynamiki na manewr wyprzedzania, jako że nie był w stanie zbliżyć się do samochodu jadącego przed nim na tyle, aby to sprawdzić.
Jarno Trulli zajmował się dzisiaj oceną pracy zawieszenia, opon i ustawień w TF109. Po przejechaniu ponad 2000 km w trakcie trzech dni testów kierowca Toyoty był zadowolony z wykonania założonych zadań. W środę obowiązki przejmie Timo Glock.
Nick Heidfeld |
![]() |
Foto: BMW Motorsport
|
Nick Heidfeld pracował nad dostosowaniem ustawień mechanicznych i balansu samochodu w wyższej temperaturze otoczenia. Tak jak w przypadku Ferrari, nie obyło się bez pewnych problemów w zespole BMW Sauber. Rano, samochód zatrzymał się na torze, kiedy nagle przestał działać standardowy wyłącznik i odciął działanie elektronicznego modułu sterującego (ECU), co spowodowało uczynnienie systemu gaśniczego. Po dokonaniu modyfikacji podłączenia wyłącznika i wyczyszczeniu samochodu Heidfeld wyjechał już bez problemów na tor.
Nieoficjalne czasy w Bahrajnie:
1. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1:32.102
2. Jarno Trulli, Toyota, 1:32.230
3. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 1:32.585
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: