„Bądź bohaterem”
„Stay a Hero" to hasło najnowszej akcji brytyjskiego stowarzyszenia Sussex Safer Road Partnership, które postanowiło stworzyć reklamę społeczną mającą na celu przypominanie motocyklistom, jak ważne jest jeżdżenie w odpowiedniej odzieży motocyklowej.
Według badania tego stowarzyszenia, odzież motocyklowa zmniejsza ryzyko poważnych obrażeń nawet o 98%.
Bohaterem reklamy jest młody chłopiec, który za pomocą znalezionych w garażu przedmiotów upodabnia swój rower do motocykla swojego ojca. Siada na swoim pojeździe w kompletnym stroju motocyklowy, a także nie zapomina włączyć świateł, a wszystko dzięki przykładowi, jaki daje mu jego ojciec. Zresztą zobaczcie sami:
Nie wiem jak Wam, ale nam się taka akcja bardzo podoba, kolejne pozytywne podejście do zapewnienia bezpieczeństwa na drodze.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: