„Bądź bohaterem”
„Stay a Hero" to hasło najnowszej akcji brytyjskiego stowarzyszenia Sussex Safer Road Partnership, które postanowiło stworzyć reklamę społeczną mającą na celu przypominanie motocyklistom, jak ważne jest jeżdżenie w odpowiedniej odzieży motocyklowej.
Według badania tego stowarzyszenia, odzież motocyklowa zmniejsza ryzyko poważnych obrażeń nawet o 98%.
Bohaterem reklamy jest młody chłopiec, który za pomocą znalezionych w garażu przedmiotów upodabnia swój rower do motocykla swojego ojca. Siada na swoim pojeździe w kompletnym stroju motocyklowy, a także nie zapomina włączyć świateł, a wszystko dzięki przykładowi, jaki daje mu jego ojciec. Zresztą zobaczcie sami:
Nie wiem jak Wam, ale nam się taka akcja bardzo podoba, kolejne pozytywne podejście do zapewnienia bezpieczeństwa na drodze.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: