
Automobilklub Polski zwraca się z prośbą o pomoc. Można kupić specjalne cegiełki
Sytuacja epidemiczna w Polsce bardzo dotkliwie wpłynęła na kondycję Automobilklubu Polski, w konsekwencji paraliżując całkowicie wszelaką działalność stowarzyszenia. Jak możemy pomóc?
Zostaliśmy zmuszeni zawiesić wszystkie imprezy zaplanowane na pierwsze półrocze 2020 r, nie mając pewności jaka sytuacja będzie w kolejnych kwartałach roku.Dlatego zwracamy się z prośbą do wszystkich sympatyków Klubu o wsparcie finansowe w postaci wykupienia Cegiełek Pomocy.
Automobilklub Polski stara się minimalizować straty, jest to jednak dla naszego stowarzyszenia najtrudniejszy okres w jego 110 letniej działalności.
Mając nadzieję na szybkie wznowienie działalności, wszystkim darczyńcom prześlemy podziękowania, uprawniające do ulg w opłatach startowych lub szkoleniach organizowanych przez Automobilklub Polski, kiedy sytuacja epidemiczna pozwoli na wznowienie przez Klub działań statutowych. Jednocześnie prosimy wszystkich członków Klubu o niezwłoczne uregulowanie bieżących składek.
Wpłaty można dokonywać na konto: Bank Millenium – 47 1160 2202 0000 0001 3161 7512 w tytule przelewu wpisując: Darowizna CEGIEŁKA POMOCY podając w przelewie Imię i Nazwisko, adres korespondencyjny, e-mail.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: