
Audi zawracało w niedozwolonym miejscu. Uderzyło w nie inne Audi. Dwie osoby zginęły na miejscu
Do tragicznego wypadku doszło w Olsztynie. W wyniku zderzenia dwóch Audi zginęły dwie osoby. Z ustaleń biegłych i prokuratury wynika, że w momencie zderzenia Audi A8 jechało 160 km/h.
Do tragicznego wypadku doszło na skrzyżowaniu w Olsztynie. Prowadząca Audi A6 kobieta wykonywała manewr zawracania, w miejscu gdzie było to zabronione. Po ustąpieniu pierwszeństwa kilku pojazdom, ruszyła i wjechała wprost przed jadące z ogromną prędkością Audi A8.
Audi A8 uderzyło dokładnie w środek zawracającego Audi A6. Podróżujące A6 rodzeństwo zginęło na miejscu. Z ustaleń biegłych i prokuratury wynika, że Audi A8 jechało w prędkością 190 km/h. W momencie zderzenia było to 160 km/h., bo kierowca zaczął hamować i o 30 km/h zredukował prędkość.
Kierowca A8 po spowodowaniu wypadku wysiadł ze swojego samochodu i uciekł do pobliskiego lasu. Po dwóch dniach poszukiwań został zatrzymany przez policję, gdy wychodził z poczekalni szpitala.

Prokuratura uznała, że całą odpowiedzialność za wypadek ponosi kierowca Audi A8. Szef prokuratury Olsztyn-Północ Arkadiusz Szulc poinformował, że „kierowca został oskarżony o spowodowanie wypadku, w którym zginęły dwie osoby i ucieczkę z miejsca zdarzenia”.
Prokuratura uznała, że kierująca autem kobieta, która zawracała w niedozwolonym miejscu, nie przyczyniła się do spowodowania wypadku, mimo że wykonywała niedozwolony manewr. Jak poinformował prokurator Szluc:
Z ustaleń biegłych wynika, że nie mogła ocenić, jak szybko zbliża się auto. Gdyby jechało z prawidłową prędkością, tragedii dałoby się uniknąć.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: