Audi wypowiada wojnę BMW – film
Koncern z Ingolstadt vs. koncern z Monachium. Co z tego może wyniknąć? Wzajemne wyszydzanie w reklamach. Amerykański oddział Audi wypuścił właśnie filmik, w którym podkreśla "przyjacielską rywalizację". Ciekawy sposób na merketing.
fot. Frendl
|
Nawet w najbardziej przyjacielskich konkurencjach jest zwycięzca i przegrywający. Jeden z największych konkurentów Audi (BMW) jest zmuszony, by spojrzeć prawdzie w oczy i uznać wyższość zarówno samochodu, jak i prowadzącego go kierowcy, który dokonał wyboru auta z Ingolstadt.
Wiadomo, że to początek kolejnej wojny na reklamy, która rozgorzała niegdyś w internecie. Wszyscy wysyłali sobie zabawne filmiki mailem, a obie firmy zacierały ręce. Bo cóż, jak nie darmowa reklama, jest dźwignią handlu?
Z niecierpliwością czekamy na odpowiedź BMW.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: