Audi RS 3 LMS – druga generacja sportowej maszyny o mocy 340 KM
Audi Sport customer racing kontynuuje swoją ofensywę modelową.
Sport motorowy ma dla Audi ogromne znaczenie. Dla jego potrzeb producent przystosowuje również seryjnie produkowane modele. Tak właśnie jest np. z Audi RS 3. Wyprzedzając jeszcze jego rynkową premierę, Audi zaprezentowało ten samochód w wersji wyścigowej.
Żaden inny samochód typu customer racing spod znaku czterech pierścieni nie był wyprodukowany w tak wielu egzemplarzach jednej generacji, jak RS 3 LMS – zbudowano aż 180 sztuk. Ten kompaktowy samochód to wyścigowa chluba Audi: w ciągu zaledwie czterech lat ten bazowy w świecie wyścigów samochód turystyczny wziął udział w 1051 wyścigach i zdobył 764 miejsca na podium w tym 279 razy było to miejsce najwyższe.
{{ image(34090) }}
Przeczytaj też: Audi RS Q3 i Audi RS Q3 Sportback rozpoczną nową gamę SUV-ów RS!
Chris Reinke, szef Audi Sport customer racing, wyznał:
Koncentracja na potrzebach klienta – to podstawowy cel rozwojowy naszego najnowszego modelu. Niezależnie od tego, czy chodzi o czasy pokonywania okrążeń czy opcje ustawień, bezpieczeństwo czy ergonomię: chcemy zaoferować zespołom klienckim samochód, który jest jeszcze bardziej niż dotychczas pełnokrwistym autem wyścigowym.
{{ image(34089) }}
Druga generacja Audi RS 3 LMS we wszystkich obszarach została wyposażona w najnowsze rozwiązania, które służą dwóm celom: uczynieniu z produkcyjnego, bazowego modelu jeszcze lepszego samochodu wyścigowego oraz optymalizacji kompleksowych korzyści dla klienta. Mimo to, model ten pozostaje przystępny w zakupie i utrzymaniu, oferuje jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i dzięki mocy do 340 KM zapewnia mnóstwo przyjemności z jazdy.
{{ gallery(3208) }}
Przeczytaj też: Ćwierć wieku temu pojawiło się pierwsze Audi RS. Pamiętasz je?
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: