Audi kooperuje z Pradą
W Louis Vuitton Pacific Series na starcie stanie sponsorowana wspólnie przez Pradę i Audi łódź „Luna Rossa". Główny żagiel oraz odzież załogi będą opatrzone logo obu brandów. Wspólne przesłanie: pod estetyczną i dynamiczną zewnętrzną powłoką łodzi żaglowej kryje się najnowocześniejsza technika i najlepsze materiały.
Dwie luksusowe marki na jednym żaglu |
fot. Audi |
Audi i Prada są zgodne co do tego, że zarówno w przypadku mody, jak i samochodu, luksus oznacza wyjątkową stylistykę i najwyższą jakość wykonania. Opierając się na wyznawanych przez siebie zasadach obie marki postanowiły podjąć w tym roku współpracę. „Spodziewamy się, że ta kooperacja przyniesie ze sobą wiele najwyższej klasy projektów w dziedzinie kultury i sportu.” – uważa Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży AUDI AG.
Kulturalne zaangażowanie Audi ma już długą tradycję i jest stałym elementem filozofii przedsiębiorstwa. Podobnie jest w przypadku Prady: w 1995 roku Włosi założyli Fondazione Prada – fundację wspierającą współczesnych artystów, architektów, reżyserów i filozofów. Również w 1995 roku Audi rozszerzyło swoją działalność kulturalną i zostało głównym sponsorem Salzburger Festspiele, wspiera duże projekty (na przykład produkcje w Bayerische Staatsoper w Monachium).
Najnowsze
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Ta zaskakująca cena obowiązuje co prawda na bazową wersję auta, ale to kwota za europejskie auto, która może skusić dotychczasowych klientów na tanie, chińskie odpowiedniki. -
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
-
Iveco vs rynek ciężarowy w Polsce: czy włoska marka utrzyma swoją przewagę w erze elektromobilności?
Zostaw komentarz: