Audi: już nie „przewaga dzięki technice”, a nowe hasło marki – dowiedz się jakie
Audi na nowo definiuje swoje hasło przewodnie „Vorsprung Durch Technik – przewaga dzięki technice”. Nowa kampania niemieckiego producenta wskazuje drogę do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszłości. Jak brzmi nowe hasło promujące markę "czterech pierścieni"?
W nowej, globalnej kampanii wizerunkowej marki, pod hasłem „Future is an Attitude – przyszłość to nastawienie”, podkreślona została transformacja w kierunku zrównoważonej i cyfrowej mobilności premium.
Swą globalną kampanią marka Audi wskazuje drogę do elektrycznej, cyfrowej i emocjonalnej przyszłości. Oprócz obecnych modeli, takich jak Audi e-tron Sportback, pojawiają się w niej także wizjonerskie pojazdy, np. Audi AI:ME, czy Audi Q4 Sportback e-tron. Reprezentują one innowacyjną siłę marki. Bohaterami są pracownicy Audi, tacy jak szef działu designu Marc Lichte, którzy są autentycznym uosobieniem postawy Audi.
Nowa kampania wizerunkowa marki to też odświeżona identyfikacja korporacyjna, przy tej okazji pokazana po raz pierwszy. Jej wygląd jest podporządkowany progresywnemu wizerunkowi marki premium. W nowym języku wizualnym widoczny będzie zredukowany, wyrazisty styl.
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: