Audi i Forza Motorsport3
Co łączy Audi i Microsoft? Bohater gry Forza Motorsport3 - model R8, jeden z najbardziej emocjonujących pojazdów koncernu z Ingolstadt. Przy okazji premiery tej gry w Polsce, zadebiutuje limitowane Audi TT Forza Motorsport Edition .
![]() |
fot. Audi
|
Microsoft – producent gry komputerowej z samochodami w roli głównej – Forza Motorsport 3, wyjątkowo precyzyjne odwzorował autentyczne tory wyścigowe i wierność wrażeń jazdy niczym w prawdziwym aucie.
R8 występuje w grze w swojej najmocniejszej wersji z silnikiem V10 o mocy 525 KM. W świecie rzeczywistym auto potrafi rozpędzić się z sekwencyjną skrzynią R-tronic w 8,1 s do 200 km/h, aby już po chwili osiągnąć prędkość maksymalną 316 km/h.
![]() |
fot. Audi
|
![]() |
fot. Audi
|
Premierę gry w Polsce zaplanowano na koniec października i również w tym okresie rozpocznie się sprzedaż specjalnej, limitowanej wersji innego modelu z czterema pierścieniami – Audi TT Forza Motorsport 3 Edition.
Tę wersję, przygotowaną z okazji współpracy Microsoft i Audi przy grze Forza Motorsport 3, będzie można odróżnić od samochodów seryjnych po zewnętrznych oznaczeniach umieszczonych po obu stronach pojazdu przed tylnymi kołami. Na pokrywie bagażnika również umieszczono dyskretne logo tej edycji. Ponadto w bagażniku będzie można znaleźć konsolę do gier Xbox 360 Elite wyposażoną w 120 GB dysk twardy wraz z grą Forza Motorsport 3.
![]() |
fot. Audi
|
![]() |
fot. Audi
|
Każdy z 20 egzemplarzy Audi TT Forza Motorsport Edition może być wyposażony w jeden z 3 dynamicznych silników benzynowych lub jednostkę wysokoprężną o pojemności 2.0 litrów i mocy 170 KM.
![]() |
fot. Audi
|
Dalsza indywidualizacja tego modelu możliwa jest w ramach bogatej oferty wyposażenia dodatkowego Audi Exclusive. Pierwsze samochody będą dostępne w salonach sprzedaży na przełomie października i listopada.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: