Arkadiusz Kula / Magda Wilk przed 2. Rajdem Jastrzębskim
Już w ten weekend odbędzie się 2. Rajd Jastrzębski, w których udział biorą Arkadiusz Kula i Magda Wilk, dla których będzie to podwójny debiut.
2. Rajd Jastrzębski, który stanowi ostatnią rundę Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska. Do zawodów zgłosiły się aż 72 załogi, w tym 11 w Pucharze Legend. W tej mocno obsadzonej klasie pojawią się również Arkadiusz Kula i Magda Wilk, dla których będzie to podwójny debiut. Po raz pierwszy pojadą wspólni w imprezie tej rangi oraz po raz pierwszy wystartują razem ich nową rajdową bronią, jaką jest Opel Kadett GT/E. Załoga po dłuższej przerwie zmienia włoski styl na niemiecką precyzję.
Załoga Arkadiusz Kula / Magda Wilk wystartują w 2. Rajdzie Jastrzębskim. |
![]() |
fot. z archiwum załogi |
Magda Wilk
– Prawy fotel w legendach jak zwykle sprawie dużo frajdy. Dlatego nie mogę się już doczekać weekendu jak i pierwszych kilometrów, szczególnie, że Alfę zamieniliśmy na Opla. Jeździłam nim trochę zaraz po jego zakupie i nie powiem – fajna zabawka! Od czerwca jednak przeszedł całkowitą przemianę i Arek zbudował go od podstaw: nowe nadwozie, klatka, silnik, skrzyna biegów jak i zawieszenie. Póki co tylko przez telefon słyszę jego entuzjazm, gdzie da się odczuc radość z jazdy. Mam nadzieję, że taką samą będziemy mieli na odcinkach Rajdu Jastrzębskiego – rajdu, który od RPP różni się już tylko liczbą oesowych kilometrów. Żałuję jedynie, że moja „kompaktowość” i ta duża różnica w naszym wzroście uniemożliwi mi już zrobienie jego autem chociaż kilku kilometrów, nawet w drodze na Badanie Kontrolne. Nie tak łatwo będzie można już przysunąć lewy fotel.
Załoga Arkadiusz Kula / Magda Wilk wystartują w 2. Rajdzie Jastrzębskim. |
![]() |
fot. z archiwum załogi
|
Arkadiusz Kula
– Po wakacyjnej przerwie wracam do ścigania się klasykami. Najistotniejsze zmiany to przede wszystkim auto, czyli Opel Kadett GT/E, którym po raz pierwszy będziemy jechać taki rajd. Wprawdzie jego budowa zakończyła się niedawno to miałem już okazję zrobić nim trochę kilometrów, między innymi na Rajdzie 1001 Jezior. Z kolei w miniony weekend zdobyłem dwa razy drugie miejsce podczas zawodów Classiauto Cup na torze Kielce w mocno obsadzonej grupie samochodów do dwóch litrów i grupie Oldtimer Sport. Stąd jak widać auto ma na pewno duży potencjał. Jest szybkie bo białe. A tak na poważnie to 190-konny Kadett jest dużo łatwiejszy w prowadzeniu niż Alfa, przez co bardziej przewidywalny, aczkolwiek wychodzi z niego niezły zbój. Co do samego rajdu to nie mam zbyt dużych oczekiwań bo po raz pierwszy startujemy w zawodach tego typu. Na pewno duży nacisk kładę na opis, bo bez tego nawet najmocniejszym samochodem nic nie zdziałamy, ale i na dobrą zabawę. Ciekaw jestem tylko jakie wrażenie zrobi mój Opel na mojej pilotce, bo jeszcze nie miała okazji jeździć nim po odbudowie.
2. Rajd Jastrzębski to ostatnia runda cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska. Zawodnicy będą rywalizować na trasach o sumarycznej długości 163 kilometrów.
Do pokonania mają dwa odcinki specjalne Borynia i Bzie, jechane trzykrotnie.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: