Aprilia Tuono 660 – agresywny i sportowy charakter w nowej odsłonie
Długo wyczekiwany Tuono 660 przenosi legendarną Aprilię Tuono V4 do segmentu silników o średniej pojemności.
Godny następca niezrównanego Tuono V4 1100, nowy Tuono 660 łączy w sobie łatwą do opanowania moc i lekkość, zapewniając doskonałą wydajność dostępną dla wszystkich, wyrafinowaną architekturę podwozia i elektroniczny pakiet sterowania pochodzący bezpośrednio z Tuono V4.
Aprilia Tuono 660 obejmuje koncepcje sportowej wszechstronności, łatwości i przyjemności jazdy, które Aprilia wprowadza dla nowego pokolenia entuzjastów jazdy motocyklem.
Tuono 660 ma ten sam agresywny i sportowy styl, co cała rodzina Tuono, które podkreślają jego dynamiczny i sportowy charakter, nawet gdy jest zaparkowany.
Tuono 660 może pochwalić się konstrukcją zapewniającą lekkość, na którą składają się rama i wahacz, oba z odlewanego ciśnieniowo aluminium. Regulowany system zawieszenia Kayaba ma dedykowaną konfigurację. Wysoka kierownica i wymiary architektury podwozia odróżniają Tuono 660 od RS, zapewniając całkowitą kontrolę, responsywność i zwinne prowadzenie.
Przeczytaj też: Aprilia RSV4 FW-GP – MotoGP w zasięgu ręki
Dwucylindrowy silnik najnowszej generacji, mały i lekki, jest dzieckiem doświadczeń zdobytych na potężnej Aprilii V4, z której wywodzi się filozofia konstrukcji i podstawowe koncepcje techniczne. Korekcja czasu spalania wynosząca 270 ° pozwala osiągnąć charakter i żwawość, które tak bardzo kochają motocykliści. Końcowa przekładnia jest krótsza niż w RS 660, co zapewnia większą responsywność i szybkość.
Motocykl posiada elektroniczny akcelerator Ride-by-Wire, który zapewnia najlepsze zarządzanie zestawem elektronicznych elementów sterujących APRC. Obejmuje on wielopoziomową kontrolę trakcji, tempomat czy system ABS. Aby łatwo zarządzać wszystkimi elektronicznymi elementami sterującymi za pomocą kolorowego zestawu wskaźników TFT, Aprilia dostroiła pięć trybów jazdy (trzy przeznaczone do jazdy po drogach i dwa do jazdy po torze): kierowca musi tylko wybrać opcję, która najlepiej interpretuje jego styl jazdy, zawsze pozostawiając możliwość ich dostosowania.
Przeczytaj też: Motocykle i skutery na prawko kat. B: modele i ceny na polskim rynku
Tuono 660 będzie dostępny w trzech wariantach kolorystycznych: Concept Black, Iridium Grey oraz zupełnie nowym i atrakcyjnym Acid Gold, popularnym już w RS 660, kolorze nigdy wcześniej nie widzianym w motocyklowym świecie, który wyznacza nowe standardy w interpretacji sportowego charakteru.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: