Antje Schüßler awansuje w Mazda Motor Europe. Jakie stanowisko będzie zajmować?
Branża motoryzacyjna przechodzi poważną transformację. I nie, nie mówmy tu tylko o elektryfikacji jednostek napędowych. Coraz częściej w męskim świecie motoryzacji, pierwsze skrzypce zaczynają grać kobiety. Niedawno informowałyśmy, że w zarządzie General Motors zasiada więcej kobiet niż mężczyzn, a dziś dowiadujemy się, że kolejna przedstawicielka płci pięknej przejmuje kierownicze stanowisko.
Mazda Motor Europe ogłosiła dzisiaj, że Antje Schüßler zostanie nową wiceprezes działu HR Europe. Antje Schüßler zastąpi na tym stanowisko Bruno L. Müllera, który po 30 latach pracy w Mazdzie przeszedł na emeryturę.
Antje Schüßler z wykształcenia jest prawnikiem i to właśnie w kancelarii prawnej w Niemczech rozpoczynała swoją karierę. Do Mazda Motor Europe dołączyła w 2006 roku. Podczas swojej dotychczasowej pracy w Mazdzie Antje była zaangażowana w wiele projektów na poziomie globalnym, europejskim i lokalnym, w tym jako tymczasowa dyrektor HR i dyrekcji generalnej Mazda Motors Deutschland w latach 2018/2019. Równolegle uzyskała tytuł magistra psychologii biznesu, uzupełniając tym samym swój profil specjalistki do spraw HR.
Antje Schüßler nie kryje podekscytowania czekającymi ją na nowym stanowisku wyzwaniami:
To bardzo ekscytujący czas dla przemysłu motoryzacyjnego w Europie i jestem niezwykle dumna, że mogę objąć tę nową rolę w czasie rozwoju działalności Mazdy w Europie. Nie mogę się doczekać, by pomóc w kontynuacji sukcesu Mazdy w Europie.
Przeczytaj też: Test Mazda 6 2.5L Skyactive-G 194 KM – w japońskim stylu
Yasuhiro Aoyama, prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Europe, dodał:
Ponieważ branża motoryzacyjna nadal przechodzi poważną transformację, jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w Antje mamy silnego i pozytywnego lidera HR, który przygotuje nasze zespoły na przyszły sukces!
Przeczytaj też: „Samochód walizkowy” Mazdy – dlaczego nigdy nie rozważano produkcji masowej tego „dzieła”?
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: