Anna Dereszowska w rajdowym Porsche – galeria i filmy
Znana aktorka Anna Dereszowska weszła w skład RMF Caroline Team, do którego dyspozycji oddano Porsche Cayenne S. Zawodnicy zespołu będą nim startować w rajdach w kraju i zagranicą.
![]() |
fot. RMF Caroline Team
|
Anna Dereszowska jest jedyną kobietą w składzie. Będą jej towarzyszyć w sumie czterech samochodach Porsche: Rafał Płuciennik, Albert Gryszczuk, Aleksander Fazi Szandrowski, Sławek Gajewski, Przemek Niemyjski, Michał Krawczyk, Igor Klaja oraz Piotr Zelt.
Aktorka miała już okazję ćwiczyć swoje umiejętności w terenie w zeszłym roku. Startowała razem z Darią Widawską w Baja Gothica (czytaj także tutaj). Trenowała swoje umiejętności w Małym Dakarze, czyli XVI Rajdzie Drezno-Wrocław, ale mogła także doświadczyć emocji jazdy bolidem Formuły 1. Najbliższy rajd z udziałem Anny Dereszowskiej to RMF Marrocco Challange.
Zapewne równie szybko jeździć będą zawodnicy RMF Caroline Team w Pucharze Świata FIA oraz na krajowym podwórku. W sumie w planach startowych RMF Caroline Team w 2011 roku jest 12 ekstremalnych rajdów.
World Cup for Rally-Raids 2011 (FIA)
Abu Dhabi Desert Challenge (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
Rally de Tunisie (Tunezja)
Lisbonne-Estoril-Marrakech (Portugalia-Maroko)
Pharaons Rally (Egipt)
Saudi Hail Baja (Arabia Saudyjska)
Italian Baja (Włochy)
Baja España (Hiszpania)
Baja Portugal (Portugalia)
Hungarian Baja (Węgry)
pozostałe
Great Escape Rally (Polska, Żagań)
Baja Gothica (Polska, Toruń)
Transgothica (Polska, Toruń-Bytów)
RMF Morocco Challenge (Maroko)
Porsche RMF Caroline Team
Klasa: FIA T2
model – Cayenne S
![]() |
fot. RMF Caroline Team
|
pojemność skokowa – 4806,2 cm3
układ i liczba cylindrów – V8
moc maksymalna – 385 KM
maksymalny moment obrotowy – 500 Nm przy 2800 obr./min
Skrzynia biegów
ręczna, 6 -biegowa
Skrzynia rozdzielcza ZF
Mosty napędowe
przedni: ZF
tylny: ZF
blokada mechanizmu różnicowego: wielopłytkowa cierna
Koła jezdne
felgi rozmiar: 18 z ogumieniem rozmiar 265/65/18
Zawieszenie przód i tył OHLINS
Układ hamulcowy BREMBO
Masy, wymiary, objętości
masa własna – 2110 kg
długość – 4788 mm
rozstaw osi – 2855 mm
rozstaw kół – 1924 mm
prześwit poprzeczny -350 mm
objętość zbiornika paliwa – 100L+3
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: