Alguersari najszybszy na testach w Hiszpanii
W piątek we wszystkich 10 bolidach, które brały udział w treningach na torze Jerez de la Frontera, zmienili się kierowcy. "Nowa obsada" nie miała jednak tyle szczęścia, co jeżdżący wczoraj koledzy.
Jaime Alguersari |
fot. Toro Rosso
|
Najlepszy czas w trzecim dniu testów uzyskał kierowca Toro Rosso, Jaime Alguersari. 19-letni Hiszpan osiągnął wynik na mokrym torze o ponad 0,8 sekundy lepszy od drugiego w kolejności Pedro de la Rosy z teamu Sauber.
Trzeci z kolei Adrian Sutil, prowadzący bolid Force India, musiał popołudniu oddać swój pojazd w ręce mechaników z powodu problemów w układzie elektrycznym. Tak jak i w poprzednich dniach, także i dzisiaj używano czerwonych flag. Rano, z powodu śliskiej nawierzchni na poboczu znalazł się Rubens Barrichello, a nieco później, z powodów technicznych zatrzymał swój bolid Pedro de la Rosa.
Wszystkie zespoły musiały skoncentrować się na zbieraniu danych dotyczących ustawień i opon na mokrą nawierzchnię. Ze względu na niekończące się opady deszczu, niektóre zespoły postanowiły zakończyć piątkowe prace wcześniej. Niepoprawni optymiści jak Sebastian Vettel znajdą jednak zawsze słoneczną stronę deszczowej pogody
– Padało cały dzień, ale tak może być także podczas Grand Prix. Nie zrobiliśmy tyle, ile trzeba z powodu panujących warunków, ale jestem dość szczęśliwy.
Wszyscy mają nadzieję, że w ostatnim dniu testów pogoda będzie bardziej łaskawa.
Poz. |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba okrążeń |
1 |
Jaime Alguersari |
Toro Rosso |
1:19,919 |
– |
76 |
2 |
Pedro de la Rosa |
Sauber |
1:20,736 |
+0,817 |
58 |
3 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:21,428 |
+1,509 |
48 |
4 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:21,603 |
+1,684 |
72 |
5 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:21,783 |
+1,864 |
59 |
6 |
Vitalyi Petrov |
Renault |
1:22,000 |
+2,081 |
68 |
7 |
Nico Rosberg |
Mercedes GP |
1:22,820 |
+2,901 |
53 |
8 |
Rubens Barrichello |
Williams |
1:23,217 |
+3,298 |
120 |
9 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:23,985 |
+4,066 |
68 |
10 |
Luca di Grassi |
Virgin |
1:29,964 |
+10,045 |
8 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: