
Alfa Romeo Tonale – cena w Polsce. Ile kosztuje włoski SUV?
Początkowo Alfa Romeo Tonale będzie dostępna w Polsce tylko w wersji Edizione Speciale, która wyróżnia się wyjątkową konfiguracją i wyposażeniem. Ile kosztuje? I co oferuje kierowcy?
Alfa Romeo Tonale to kluczowy model dla włoskiego producenta, który ma podbić najbardziej konkurencyjny segment rynku motoryzacyjnego. SUV pełnymi garściami czerpie z najważniejszych osiągnięć włoskiej marki . Wzrok przykuwają felgi wywodzące się z 33 Stradale, światła przypominające te umieszczone w SZ Zagato czy linia, która według twórców ma imitować Giulię GT. Samochód ma 4,53 m długości i 1,6 m wysokości.
Alfa Romeo Tonale będzie dostępna tylko z układami hybrydowymi. Podstawowa jednostka napędowa ma pojemność 1,5 l i generuje, w zależności od wersji, 130 lub 150 KM. W gamie znajdzie się również hybryda plug-in oparta na silniku 1,3 l o mocy 275 KM.
Alfa Romeo zapewnia, że Tonale na samej energii elektrycznej przejedzie nawet 80 kilometrów po mieście i 60 kilometrów w cyklu mieszanym.
Alfa Romeo Tonale – cena w Polsce
Początkowo Alfa Romeo Tonale będzie dostępna w Polsce tylko w wersji Edizione Speciale, z którą trzeba zapłacić 180 tysięcy złotych. Co dostaniemy za tę kwotę?

Alfa Romeo Tonale Edizione Speciale będzie dostępna z silnikiem 1,5 o mocy 130 KM wspomagany układem miękkiej hybrydy, na który składa się 48-woltowa instalacja elektryczna, i generator, który w razie potrzeby zapewni dodatkowe 20 KM mocy i 55 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Całość sparowana jest z 7-stopniową automatyczną przekładnią.
W wersji Edizione Speciale włoski SUV oferuje między innymi adaptacyjne reflektory z matrycowym układem LED, system bezkluczykowego dostępu, multimedia z Apple CarPlay, Android Auto i ekranem o przekątnej 10,25 cala, adaptacyjny tempomat, komplet czujników parkowania, kamerę cofania, nawigację czy bezprzewodową ładowarkę.

Z czasem do oferty Alfy Romeo Tonale dołączą również standardowe odmiany – Super i Ti. Pierwsza z nich ma pełnić rolę wersji bazowej, z możliwością rozbudowania o pakiet Sprint, a druga ma wyróżniać się bardziej sportowym zacięciem.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: