
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
Alfa Romeo z dumą ogłasza, że dotarła do finałowego etapu konkursu o prestiżową międzynarodową nagrodę „Car of the Year”. Junior został poddany testom drogowym i oceniony przez jury ekspertów z branży, w którego skład weszło 60 dziennikarzy motoryzacyjnych z 23 krajów europejskich.
- Alfa Romeo Junior dołącza do krótkiej listy 7 finalistów rywalizujących o prestiżową międzynarodową nagrodę Car of the Year 2025.
- W skład międzynarodowego jury wchodzi 60 dziennikarzy motoryzacyjnych z 23 krajów. W konkursie startowały łącznie 42 samochody – wszystkie, zgodnie z regulaminem, wprowadzone na rynek w 2024 roku.
- Od teraz jurorzy konkursu Car of the Year będą skupiać się na 7 finalistach. Po ocenie każdego z nich na podstawie bardzo szczegółowych kryteriów, 10 stycznia 2025 r. podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Brukseli wyłoniony zostanie zwycięzca.
Na krótkiej liście znalazło się zaledwie 7 z 42 samochodów pretendendujących do tytułu; od teraz będą one poddawane dalszym badaniom technicznym i testom dynamicznym. Spośród tej siódemki, samochód z największą liczbą głosów otrzyma tytuł „Car of the Year”, co zostanie ogłoszone podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Brukseli, który odbędzie się 10 stycznia 2025 roku.
Sportowy charakter, kompaktowe wymiary i włoski styl rozpoznawalne już od pierwszego wejrzenia. Junior to również wstęp do świata Alfy Romeo dla wszystkich fanów Alfy (ale nie tylko), którzy czekali na powrót marki do tego segment. Chcąc odgrywać wiodącą rolę, Alfa Romeo oferuje najbardziej sportowy i ekscytujący samochód kompaktowy w całej klasie, jedyny, który może zainspirować entuzjastów Giulietty i Mito i przyciągnąć nowe pokolenie fanów tej marki. Junior jest inkluzywny i oferuje każdemu dostęp do niezwykłego i atrakcyjnego samochodu. Jego misją jest zdobycie nowego pokolenia fanów marki poprzez nowy język projektowania. Niezmienny pozostaje jego wrodzony sportowy charakter, który przekłada się na wciągające wrażenia z jazdy podczas codziennego użytkowania.
Junior jest oferowany jako modny i wyjątkowy model, łączący urzekający styl z najbardziej zaawansowaną technologią w zakresie komfortu, łączności i dynamiki jazdy. Gwarantuje bezkompromisowy komfort, o czym świadczy najbardziej pojemny bagażnik wśród innych samochodów klasy premium (400 l). Oferta handlowa dla Juniora jest najszersza w segmencie i zapewnia całkowitą swobodę wyboru bez utraty charakterystycznego sportowego charakteru. Junior jest dostępny w konfiguracji „IBRIDA” z 48-woltowym silnikiem hybrydowym VGT (Variable Geometry Turbo) o mocy 136 KM i jako pierwszy w tym segmencie oferuje napęd na wszystkie koła Q4, oraz w konfiguracji „ELETTRICA” , w dwóch wariantach mocy: 156 KM z zasięgiem wynoszącym do 410 km, a także bardziej sportowym VELOCE o mocy 280 KM, będącym uosobieniem sportowego DNA Alfy Romeo.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: