
Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio po liftingu. Co się zmieniło?
Ta prezentacja była nieco inna niż zazwyczaj - nie było efektów świetlnych, kłębów dymu. Podczas wideokonferencji zaprezentowano wersje na 2020 rok Giulii i Stelvio Quadrifoglio. Producent zapowiedział, że zmiany nie wpłynęły na sportowy charakter zawieszenia i silnika. Zobaczcie, co nowego oferuje nam Alfa Romeo!
Pod maską znajdziemy potężny silnik 2,9 V6 Bi-Turbo, wykonany w całości z aluminium i mogący uwolnić aż 510 KM z maksymalnym momentem obrotowym 600 Nm przy 2500 obr/min. Każda Quadrifoglio jest wyposażona teraz w szereg systemów wpływających na słynne „emocje” w trakcie jazdy: aktywne zawieszenie AlfaTM Active Suspension, selektor AlfaTM DNA Pro z trybem RACE, aerodynamiczny wysuwany spoiler AlfaTM Active Aero splitter w Giulii.
„Doznania akustyczne” zapewnia nowy układ wydechowy Dual Mode z czterema końcówkami wydechu. Klient będzie miał możliwość doposażenia swojej Giulii i Stelvio Quadrifoglio w nowy układ wydechowy Akrapovič.
Nowością jest też nowe wykończenie kierownicy i dźwigni zmiany biegów obszyte skórą oraz nowa kolorystyka pasów bezpieczeństwa teraz dostępnych nie tylko w kolorze czarnym, ale do wyboru również w kolorze czerwonym lub zielonym.
Standardem od zawsze są sportowe fotele w połączeniu skóry i Alcantary, a opcjonalnie można doposażyć wersję Quadrifoglio w kubełkowe fotele Sparco ze szkieletem z włókna węglowego.
Jeśli chodzi o nowości stylistyczne nadwozia, w Giulii i Stelvio Quadrifoglio wprowadzono nowe tylne przyciemniane światła LED oraz nowe, błyszczące, czarne wykończenie przedniego scudetto i logotypów w kolorze Dark Miron. W Stelvio debiutują również nowe 21-calowe felgi, dedykowane dla wersji Quadrifoglio.
Nowa technologia pokładowa zastosowana w Quadrifoglio MY20 obejmuje całkowicie nowy system informacyjno-rozrywkowy z 8,8-calowym centralnym wyświetlaczem dotykowym, z zestawem połączonych usług i przeprojektowanym interfejsem.
Wśród nowych funkcji Quadrifoglio znajdują się Performance Pages, dedykowane ekrany, które pozwalają sprawdzić w rzeczywistym czasie status samochodu: temperaturę głównych urządzeń mechanicznych, rozkład momentu obrotowego, ciśnienie turbo i moc wykorzystywaną w czasie rzeczywistym, a także chronometry cyfrowe do pomiaru przyspieszenia i maksymalnej prędkości.
Wraz z Giulią i Stelvio MY20 debiutuje pełny zestaw nowych zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy ADAS 2, zapewniając bardziej autonomiczną jazdę samochodem. Główne nowoczesne systemy bezpieczeństwa zastosowane w modelach Quadrifoglio MY20 to: Lane Keeping Assist (aktywny system utrzymywania pasa ruchu),Active Blind Spot Assist (aktywny asystent martwego pola),Active Cruise Control (aktywny tempomat),Traffic Sign Recognition and Intelligent Speed Control (system rozpoznawania znaków drogowych i kontroli prędkości),Traffic Jam Assist and Highway Assist (system wspomagający jazdę w korku i na autostradzie) oraz Driver Attention Assist (asystent wspomagania koncentracji).
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: