Alfa Giulietta Veloce na polskim rynku
W Polsce w 2012 roku marka Alfa Romeo sprzedała 1458 samochodów, w tym 1084 sztuk modelu Giulietta. “Veloce”, czyli “szybka”, to określenie po raz pierwszy użyte w 1956 roku, właśnie w odniesieniu do ówczesnej Giulietty.
Jeśli chodzi o stylistykę zewnętrzną samochodu, zwracają uwagę reflektory przednie o ciemnym wykończeniu, obudowa lusterek zewnętrznych i lusterka wstecznego wykończona kolorem tytanowym, chromowane klamki drzwi przednich oraz logo “Veloce”. Ten sam sportowy charakter dominuje we wnętrzu, gdzie przeważają ciemne kolory, wśród których wyróżnia się tytanowe wykończenie centralnego elementu deski rozdzielczej, tunelu środkowego i nakładek na drzwi. Kierownica jest wykończona skórą z czerwonymi przeszyciami, natomiast fotele są obite nową czarno-czerwoną tkaniną „Competizione” z kontrastowymi przeszyciami.
![]() |
fot. Alfa Romeo
|
Na specjalne zamówienie można dodatkowo zindywidualizować swoją Giuliettę Veloce, zamawiając dach w kolorze szarym – matowym Magnesio lub czarnym błyszczącym. W pierwszym przypadku, proponowane połączenia kolorów nadwozia to czarny pastel, biały Ghiaccio, czerwony Alfa, szary Antracite, czerwony metalizowany lub czarny Etna. Natomiast w przypadku czarnego, błyszczącego dachu dostępne są kolory: biały Ghiaccio, czerwony Alfa, szary Antarcite, szary Magnesio i czerwony metalizowany.
![]() |
fot. Alfa Romeo
|
Alfa Giulietta Veloce jest już dostępna w sprzedaży w Polsce i w ramach promocji powszechnej jest oferowana z 5-cio letnią gwarancją. Klient ma możliwość wyboru pomiędzy trzema wersjami silnikowymi: benzynowy 1,4 TB 120 KM oraz 2 wersje wysokoprężne 1.6 JTDM 105 KM i 2.0 JTDM 140 KM.
Cena od 75 900 zł brutto (1.4 TB 120 KM).
W skład wyposażenia standardowego wchodzą takie opcje, jak:
Felgi ze stopów lekkich 17-calowe wzór Sportiva z oponami o wymiarze 205/55
Klimatyzacja manualna
Koło kierownicy obszyte skórą z czerwonymi przeszyciami
6 poduszek powietrznych
Samoblokujący mechanizm różnicowy Alfa Q2
System Alfa DNA – system kontroli dynamiki pojazdu
System Start&Stop
System VDC (ESP) stabilizujący tor jazdy + Brake Assistant + Hill Holder
Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
Światła przednie i tylne z technologią LED
Tapicerka materiałowa dwukolorowa czerwono-czarna
Wspomaganie układu kierowniczego z podwójnym zębnikiem
Tytanowe wykończenie lusterek bocznych
Reflektory przednie z ciemnym wykończeniem
Podłokietnik przedni ze schowkiem
Przyciski sterowania radiem z koła kierownicy
Wnętrze w kolorze ciemnym w górnych części pojazdu
Wyświetlacz multifunkcyjny Matrix z komputerem podróżnym
Symbol Serii specjalnej Veloce umieszczony na zewnętrznych bokach samochodu (Veloce)
Liczba samochodów ograniczona – tylko 200 sztuk trafi na polski rynek.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: