
82-latek w Ferrari 512 TR zdemolował centrum handlowe. Szkoda samochodu?
Nie co dzień widuje się kultowe Ferrari 512 TR. Nieczęsto można też zobaczyć staruszka, który z impetem wjeżdża swoim Ferrari do sklepu przez jedną z szyb.
Do niecodziennego zdarzeni doszło w prowincji Sant Julià de Lòria w Andorze. 82-letni kierowca stracił panowanie nad swoim Ferrari 512 TR. W efekcie kultowy samochód najpierw odbił się od bariery, a następnie przeciął kilka pasów i z impetem wbił się w jedną z szyb znajdującego się w pobliżu centrum handlowego.
Jak poinformowały lokalne media, 82-latek prowadzący Ferrari, jego 59-letnia pasażerka oraz 44-letni pracownik centrum trafili do szpitala.
Ten egzemplarz Ferrari 512 TR na drogi już raczej nie wyjedzie. Przód samochodu doznał bardzo rozległych uszkodzeń, a ze zderzaka nie było czego zbierać. Niestety jest bardzo prawdopodobne, że w samochodzie doszło również do złamania podłogi.
Szkoda? Oczywiście, bo Ferrari 512 TR to żywa legenda.
Ferrari wypuściło 512 TR w 1991 roku jako zaktualizowaną wersję kultowej Testarossy . Szacuje się, że powstało około 2200 egzemplarzy Ferrari 512 TR, z których każdy wyposażony jest w 4,9-litrowy silnik V12 o mocy 422 KM i maksymalnym momencie obrotowym 491 Nm. To pozwala na rozpędzanie samochodu od 0 do 100 km/h w około 4,8 sekundy.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: