56 mln odsłon reklamy Volvo Truck The Epic Split – nasze top 3 parodii. Filmy
Liczba odsłon reklamy, w której Jean-Claude Van Damme robi szpagat między dwoma jadącymi ciężarówkami Volvo robi wrażenie.
Gwiazdy w reklamach samochodów to w dzisiejszych czasach chleb powszedni. Widzieliśmy już Daniela Craiga, który wspierał swoim wizerunkiem Range Rovera Sporta.
W dziedzinie modellingu dział PR Citroena C3 skłonił się do współpracy Naomi Campbell.
Na promocję Opla Astry Sedan zdecydowało się trzech polskich piłkarzy Borussi Dortmund – Robert Lewandowski, Łukasz Piszczek i Jakub Błaszczykowski.
Chyba jednak żadna z tych produkcji nie wywołała takiego zamieszania jak ostatnia reklama ciężarowych modeli Volvo FM z systemem Volvo Dynamic Steering. Bohaterów mamy w niej pięciu. Dwa potężne samochody, dwóch genialnych kierowców za ich sterami, a pośrodku (dosłownie) Jean Claude Van Damme. I na dokładkę świetna muzyka Enyi „Only Time” w tle.
Scenariusz jest banalnie prosty, a jednocześnie kapitalny i uśmiech widza wywołujący: kierowcy w identycznych Volvo FM jadą z tą samą prędkością do tyłu mając pomiędzy autami naszego filmowego bohatera, wykonującego swój znak rozpoznawczy, czyli szpagat.
Reklama miała na celu zwrócić uwagę na system Volvo Dynamic Steering, który według zapewnień producentów, pozwala prowadzić ogromne auto z dużą precyzją, również podczas cofania i przy małych prędkościach.
To właśnie ten „dynamiczny układ kierowniczy” pozwala zasiadającym za kółkiem dwóch Volvo kierowcom umożliwyć show Van Damme’owi.
Dobra reklama obroni się sama – zawsze. Specjaliści od PR Volvo świetnie to wykorzystali. Najlepszy dowód? Masa filmików z próbami „na innych autach” i przeróbki oryginału z wklejonymi twarzami różnych ludzi. Do znalezienia w internecie.
Kilka przykładów najlepszych naszym zdaniem poniżej:
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: