56 mln odsłon reklamy Volvo Truck The Epic Split – nasze top 3 parodii. Filmy
Liczba odsłon reklamy, w której Jean-Claude Van Damme robi szpagat między dwoma jadącymi ciężarówkami Volvo robi wrażenie.
Gwiazdy w reklamach samochodów to w dzisiejszych czasach chleb powszedni. Widzieliśmy już Daniela Craiga, który wspierał swoim wizerunkiem Range Rovera Sporta.
W dziedzinie modellingu dział PR Citroena C3 skłonił się do współpracy Naomi Campbell.
Na promocję Opla Astry Sedan zdecydowało się trzech polskich piłkarzy Borussi Dortmund – Robert Lewandowski, Łukasz Piszczek i Jakub Błaszczykowski.
Chyba jednak żadna z tych produkcji nie wywołała takiego zamieszania jak ostatnia reklama ciężarowych modeli Volvo FM z systemem Volvo Dynamic Steering. Bohaterów mamy w niej pięciu. Dwa potężne samochody, dwóch genialnych kierowców za ich sterami, a pośrodku (dosłownie) Jean Claude Van Damme. I na dokładkę świetna muzyka Enyi „Only Time” w tle.
Scenariusz jest banalnie prosty, a jednocześnie kapitalny i uśmiech widza wywołujący: kierowcy w identycznych Volvo FM jadą z tą samą prędkością do tyłu mając pomiędzy autami naszego filmowego bohatera, wykonującego swój znak rozpoznawczy, czyli szpagat.
Reklama miała na celu zwrócić uwagę na system Volvo Dynamic Steering, który według zapewnień producentów, pozwala prowadzić ogromne auto z dużą precyzją, również podczas cofania i przy małych prędkościach.
To właśnie ten „dynamiczny układ kierowniczy” pozwala zasiadającym za kółkiem dwóch Volvo kierowcom umożliwyć show Van Damme’owi.
Dobra reklama obroni się sama – zawsze. Specjaliści od PR Volvo świetnie to wykorzystali. Najlepszy dowód? Masa filmików z próbami „na innych autach” i przeróbki oryginału z wklejonymi twarzami różnych ludzi. Do znalezienia w internecie.
Kilka przykładów najlepszych naszym zdaniem poniżej:
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: