
#4fathers – Mercedes-Benz i relacje ojca z dziećmi
Z okazji Dnia Ojca, Mercedes-Benz uruchamia nową platformę komunikacyjną. Jej główną tematyką będą relacje ojca z dziećmi.
Osią platformy komunikacyjnej #4FATHERS są treści skierowane do ojców, które opowiadają o tym, jak budować relacje z dziećmi. W artykułach natywnych Mercedes-Benz promuje wspólne, aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody. Opowiada o sztuce ojcostwa, bezpieczeństwie, o tym jak uczestniczyć w życiu dziecka, wspierać je, okazywać uczucia. Oczywiście w tle pojawiają się przystosowane do potrzeb rodziny samochody spod znaku „Gwiazdy”. Data uruchomienia nowej platformy nie jest przypadkowa – przypada na święto wszystkich Tatusiów, czyli Dzień Ojca.
Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na dedykowanej stronie internetowej – 4fathers.pl. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: