10 reklam, które podbiły internet w 2012 roku
Koniec roku to czas na wszelkiego typu podsumowania, rankingi najlepszych z najlepszych i najgorszych z najgorszych. Przedstawiamy dziesięć najchętniej oglądanych przez internautów reklam samochodów.
Volkswagen Beetle, czyli pies wracający do formy (41,252,003 wyświetlenia)
Honda CR-V, w roli głównej Matthew Broderick i jego dzień wolny (26,042,359)
Refleksyjna reklama Chryslera z narracją Clinta Eastwooda (23,062,482)
Jerry Seinfeld ze wszystkich sił walczy o Acurę NSX (21,810,905)
Na seans „Twilight” tylko z Audi S7 (12,039,016)
Kia Optima prosto ze snu (11,293,204)
Chevrolet Silverado inspiruje się apokalipsą (11,253,826)
Toyota Camry – nowa wersja ze wszystkim (11,030,411)
Niewidzialny Mercedes F-Cell (10,686,043)
Hyundai Genesis Coupe lepszy niż defibrylator (10,525,943)
Źródło: True Reach
Najnowsze
-
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
Wyobraź sobie, że każdego ranka, wsiadając do samochodu, uruchamiasz niewidzialną fabrykę, która produkuje gazy cieplarniane. Brzmi jak scenariusz science-fiction? Niestety, to nasza rzeczywistość. -
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
Zostaw komentarz: